گلچینی از فرهیختگان عرصه اطلاع رسانی بوده که در توسعه آگاهی عمومی ایفای نقش می نمایند
اخبار فوری
آخرین اخبار
ستاره تیم ملی خبر از آماده سازی برای جام ملت های آسیا داد
جهانبخش: هدف ما آماده شدن برای جام ملت های آسیا است

جهانبخش: هدف ما آماده شدن برای جام ملت های آسیا است

 

 

 

علیرضا جهانبخش در نشست خبری پیش از دیدار برابر قرقیزستان اظهار کرد: اول اینکه خیلی خوشحالیم که اولین قدم را محکم برداشتیم. با احترام کامل به رقبا پا به این تورنمنت گذاشتیم و باید نشان دهیم هدف بزرگی برای مسابقات پیش‌رو که همان جام ملتهاست، داریم.

 

او درباره بازی فردا اظهار کرد: همانطور که سرمربی ما گفتند قطعا با حضور هواداران قرقیزستان بازی دوم، بازی جذاب‌تری می‌شود. جذابیت فوتبال به هوادارانش است. همانطور که گفتم با تمام احترام پا به زمین بازی می‌گذاریم و هدف اصلی‌مان پیروزی است تا بتوانیم به بازی فینال برسیم.

 

جهانبخش افزود: همانطور که در بازی اول با تمام قوا بازی کردیم در دیدار فردا هم با شرایط خیلی خوبی وارد زمین می‌شویم. همانطور که آقای قلعه‌نویی گفتند امروز تیم حریف را آنالیز می‌کنیم تا با شرایط خوبی پا به زمین بگذاریم.

 

 

 

شناسه خبر : 8878
تاریخ : 1402/3/25 15:37:09
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/FKVhgv
نویسنده خبر :
X

🔶مهدی بیرانوند 
🔹متخلص به روژمان 
🔹نویسنده و روزنامه‌نگار لرستانی 
🔹بعنوان سرپرست نویسندگان و شاعران خانه ناشران ایران (حوزه مشق) و گروه کشف استعداد برتر ایران از سوی دکتر فردین احمدی انتخاب شد.

برچسب ها #علیرضا جهانبخش #رقابت های کافا #جام ملت‌های آسیا #تیم ملی فوتبال ایران #دریاکنار

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.