گلچینی از فرهیختگان عرصه اطلاع رسانی بوده که در توسعه آگاهی عمومی ایفای نقش می نمایند
اخبار فوری
آخرین اخبار
سخنگوی شورای شهر رشت خبر داد: بازداشت ۳ نفر از کارمندان شهرداری رشت
سخنگوی شورای اسلامی شهر رشت از بازداشت رئیس امور مالی، مسئول اموال و مسئول کارپردازی شهرداری منطقه پنج این شهر به اتهام تخلفات مالی خبر داد.

نادر حسینی اظهار کرد: رئیس امور مالی، مسئول اموال و مسئول کارپردازی شهرداری منطقه پنج رشت روز گذشته بازداشت شدند و اتهام این افراد از سوی مراجع قضائی تخلفات مالی اعلام شده است.

وی با بیان اینکه تخلفات این افراد در حد اتهام است و پس از بررسی دقیق نتیجه را به شهروندان اعلام می‌کنیم، افزود: شعار شورای اسلامی شهر رشت در دوره ششم از ابتدای فعالیت خود، شفافیت مالی، مبارزه با فساد و حفظ حقوق شهروندان بوده است و نسبت به تخلفات مالی و اداری هیچ‌گونه اغماضی نمی‌کند و در این راستا آماده همکاری با دستگاه‌های نظارتی است.

سخنگوی شورای اسلامی شهر رشت با بیان اینکه حراست شهرداری به طور مستمر بر عملکرد کارکنان این نهاد نظارت دارد، خاطرنشان کرد: شهرداری رشت یک مجموعه بسیار بزرگ با تعداد زیادی کارمند است که روزانه با یکدیگر مراودات فردی و اجتماعی دارند؛ بنابراین نمی‌توان رفتار تک‌تک کارکنان را در داخل و خارج از این نهاد زیر نظر گرفت.

حسینی تصریح کرد: چنانچه تخلفات مالی توسط سه کارمندان شهرداری منطقه پنج رشت صورت گرفته باشد، به شدت آن را محکوم می‌کنیم به شهروندان اطمینان می‌دهیم که حقوق آنها تضییع نمی‌شود زیرا حاکمیت و دستگاه‌های نظارتی در مبارزه فساد مالی و اداری عزم جدی دارند و دستگاه قضائی در برخورد با متخلفان هیچ‌گونه کوتاهی نمی‌کند.

 رشت دارای بیش از ۷۰۰ هزار نفر جمعیت ثابت است که در طول روز به بیش از یک میلیون و ۲۰۰ هزار نفر می‌رسد، این شهر دارای پنج منطقه شهرداری است.

شناسه خبر : 9516
تاریخ : 1402/4/22 12:43:50
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/YUnHqI
نویسنده خبر :
X

🔶سهیلا سلطانی
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 کارشناسی ارشد مدیریت دولتی  دانشگاه هرمزگان
🔹 لیسانس اقتصاد دانشگاه خلیج فارس
🔹 سردبیر  دریاکنار
🔹 کاندیدای ششمین دوره شورای شهر بوشهر
🔹 عضو صندوق هنر وزارت ارشاد
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
 
برچسب ها #شهرداری #شورا #رشت #تخلفات مالی #نشریه دریاکنار

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.