آخرین اخبار
سرکشی نوروزی رئیس‌کل دادگستری و مدیرکل زندان‌های بوشهر با خانواده زندانیان نیازمند
درآغازین روزهای سال نو وهمزمان با ماه مبارک رمضان دکتر مهرانگیز رئیس کل دادگستری و سید محتشم حسینی مدیرکل زندان های استان بوشهر ضمن دیدار و سرکشی از خانواده زندانیان نیازمند وتبریک سال نو بسته های حمایتی به آنان اهدا کردند.

به گزارش دریاکنار و نقل از  پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان بوشهر، دکتر مهرانگیز دراین دیدار ها ضمن تبریک سال نو به درخواست های قضایی این خانواده ها رسیدگی و با مرخصی زندانیان این خانواده ها در ماه مبارک رمضان موافقت کرد.

رئیس کل دادگستری استان افزود: ارایه خدمت و حمایت از خانواده های زندانیان نیازمند استان درسال گذشته به صورت مطلوب و بسیار عالی انجام شده است و درسال جاری نیز با برنامه ریزی های خوبی که در اداره کل زندان ها و دادگستری استان صورت گرفته با شتاب بیشتری با تعامل وهمکاری بسیار خوب خیرین ادامه دارد و درهمین جا از مدیرکل زندان های استان ومجموعه همکارانشان وانجمن های حمایت از خانواده زندانیان قدردانی می نمایم.

درادامه مدیر کل زندان های استان نیز ضمن سپاس ازرئیس کل دادگستری و دادستانها که درسال گذشته با تعامل و همکاری و سرکشی های مستمر از زندان ها و خانواده های زندانیان و ارایه خدمات مطلوب به خانواده های زندانیان تقدیر کرد

سپس رئیس کل دادگستری و هیات همراه ضمن تبریک سال نو به خانواده زندانیان بسته های حمایتی و هدایای نقدی و لوازم خانگی اهدای نمودند.

گفتنی است هرشب به سه خانواده زندانیان نیازمند تا پایان ماه مبارک رمضان سرکشی بعمل می آید.

دراین دیدار ها مومنی رئیس حفاظت و اطلاعات ارشد دادگستری استان و حسین اسفندیاری رئیس زندان مرکزی و مددکار انجمن حمایت از زندانیان بوشهر نیز حضور داشتند.

شناسه خبر : 14629
تاریخ : 1403/1/4 18:47:13
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/w8194d
نویسنده خبر :
X

🔶سهیلا سلطانی
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 کارشناسی ارشد مدیریت دولتی  دانشگاه هرمزگان
🔹 لیسانس اقتصاد دانشگاه خلیج فارس
🔹 سردبیر  دریاکنار
🔹 کاندیدای ششمین دوره شورای شهر بوشهر
🔹 عضو صندوق هنر وزارت ارشاد
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
 
برچسب ها #زندان #دادگستری #رمضان #دریاکنار

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.