آخرین اخبار
شهردار سعدآباد با حضور مسئولان شهرستان دشتستان معارفه شد
مراسم معارفه علی زبردستان به عنوان شهردار سعدآباد با حضور مسوولان شهرستان دشتستان و بخش سعدآباد برگزار شد.

 معاون عمرانی فرماندار دشتستان در آیین معارفه شهردار سعدآباد اظهار داشت: بخشدار سعدآباد با روحیه و رویه جهادی و مردمی توانسته توفیقات خوبی را در این بخش رقم بزند.

موسی رادمنش بیان کرد: امین‌نژاد از بخشدارانی است که توانسته با استفاده از سیاست‌های دولت سیزدهم جلب رضایت عمومی را به دور از حاشیه و همراهی با امام جمعه شهرهای سعدآباد، وحدتیه و دیگر آحاد مردم زمینه خدمت به مردم را شتاب ببخشد.

وی ضمن تقدیر از خدمات سرپرست سابق شهرداری سعدآباد با توصیه به شهردار جدید از وی خواست که مانند گذشته در خدمت به مردم، شفافیت و قاطعیت توأم با تعامل عقب ماندگی‌های بیش از یک ساله شهرداری سعدآباد را حداکثر به مدت شش ماه به صورت نسبی و چشمگیر در حوزه مبلمان شهری جبران و زمینه تعالی شهری و سر و سامان دادن به حوزه داخلی و بسترهای شهری عملیاتی کند.

در این نشست ضمن تقدیر از خدمات صدیقه یزدانی سرپرست سابق شهرداری سعدآباد، حکم انتصاب علی زبردستاین که به پیشنهاد فرماندار دشتستان و به امضای احمد محمدی زاده استاندار بوشهر به سمت شهردار جدید سعدآباد رسیده بود قرائت و وی به طور رسمی پس از گذشت ۱۰ ماه از سرپرستی شهرداری صدیقه یزدانی و در نبود شورای شهر به لحاظ انحلال در سال ۱۴۰۲ کار خود را آغاز کرد.

 
شناسه خبر : 14752
تاریخ : 1403/1/17 10:31:48
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/C3Dg7Q
نویسنده خبر :
X

🔶سهیلا سلطانی
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 کارشناسی ارشد مدیریت دولتی  دانشگاه هرمزگان
🔹 لیسانس اقتصاد دانشگاه خلیج فارس
🔹 سردبیر  دریاکنار
🔹 کاندیدای ششمین دوره شورای شهر بوشهر
🔹 عضو صندوق هنر وزارت ارشاد
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
 
برچسب ها #فرماندار دشتستان #شهردار سعدآباد #علی زبردستان

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.