آخرین اخبار
شورای راهبردی شركت های پتروشیمی منطقه پارس و وظایف فراموش شده ریاست آن در قبال مردمان جنوب استان
قطعا بسیاری از مردمان جنوب استان با کلیات تشکیلِ شورای راهبردی شركت های پتروشیمی منطقه پارس آشنا نبوده و نمی دانند که این شورا چه وظایف کلانی در قبال خدمت رسانی به ایشان برعهده دارد. چه بودجه هایی و قدر السهم هایی که از شركت های پتروشیمی منطقه پارس دریافت می گردد جهت خدمت رسانی به مردمان جنوب استان که هیچگاه اطلاعات دقیقی از میزان دریافتی و هزینه کردهای ایشان در دست نیست.

بودجه هایی کلان که اکثریت قریب اتفاق مردمان جنوب استان از آن بی نصیب می ماند و عده ای خاص با منافعی ویژه همواره در تیررس حمایتهای ایشان واقع می گردند.

یکسالی از انتصاب حجت نظری مدیرعامل شرکت عملیات غیرصنعتی پازارگاد ( از شرکت های تابعه هلدینگ خلیج فارس مستقر در منطقه پارس) به عنوان رییس شورای راهبردی شرکت های پتروشیمی منطقه پارس و انتخاب شرکت‌های نوری ، مبین انرژی خلیج فارس ، آریاساسول ، کاویان و دماوند انرژی خلیج فارس به عنوان شورای سیاست گذرای شورای راهبردی شرکت های پتروشیمی منطقه پارس می گذرد، اما جناب نظری آن چنان که باید و شاید در خدمت گذاری به مردمان جنوب استان متعهد نبوده است.

جوانان جنوب استان همواره قناعت پیشه بوده اند، اما این مهم سبب نمی گردد که یک فرد در جایگاه ریاست شورای راهبردی با بودجه های کلان به جای خدمت رسانی به ایشان، با وعده وام پنجاه میلیونی (که در بازه زمانی پیش رو بی ارزش می باشد) بیش از هفت ماه ایشان را سرگردان نگاه دارد.

یا تیم سازی ایشان در زمینه نگاه داشت مقام و منصب خود از کلیات وجودی ایشان می باشد.

رئیس شورایی که به جای تعامل و ارتباط گرفتن با مسئولین کلان فرهنگ و ارشاد استان، در پشت پرده این شورا، دیگرانی را در پیرامون خود جای می دهد که منافع فی مابین را مبنای عملکردی خود قرار می دهند و بیگانه با منافع جمعی می باشند.

مطمئنا مسئولین ارشد استان، مجموعه های نفتی و بازرس کل استان با کلیات وجودی این شورا بیش از پیش آشنا هستند و موقعیت استراتژیک آن را می شناسند و امید آن داریم ضمن بررسی فرآیندهای پیرامون این شورا، موجبات خدمت رسانی واقعی (نه صرفا سند سازی) را فراهم آورند.

شناسه خبر : 6159
تاریخ : 1401/12/20 14:22:44
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/jd1Mua
نویسنده خبر :
X

🔶سهیلا سلطانی
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 کارشناسی ارشد مدیریت دولتی  دانشگاه هرمزگان
🔹 لیسانس اقتصاد دانشگاه خلیج فارس
🔹 سردبیر  دریاکنار
🔹 کاندیدای ششمین دوره شورای شهر بوشهر
🔹 عضو صندوق هنر وزارت ارشاد
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
 
برچسب ها #شورای راهبردی #حجت نظری #مردمان جنوب #پارس

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.