گلچینی از فرهیختگان عرصه اطلاع رسانی بوده که در توسعه آگاهی عمومی ایفای نقش می نمایند
اخبار فوری
آخرین اخبار
علت اختلال صبح امروز در خط یک مترو چه بود؟
شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه ضمن عذرخواهی از مسافران گرامی به اطلاع می‌رساند که صبح امروز (شنبه، ۲۴ شهریور) به دلیل تاخیر در پایان عملیات بهسازی، سرویس‌دهی در نیمه جنوبی خط یک مترو با یک ساعت اختلال همراه بود.

 به گزارش دریاکنار به نقل از  مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه، عملیات بهسازی در حدفاصل ایستگاه‌های علی‌آباد تا جوانمرد قصاب از روز پنج‌شنبه، ۲۲ شهریور در حال انجام و مقرر بود این بخش از خط تا ساعت ۵:۳۰ صبح امروز آماده مسافرگیری باشد؛ اما به دلیل تاخیر پیش‌آمده، سرویس‌دهی به مسافران از ساعت ۶:۳۰ آغاز شد.

در این مدت، حرکت قطار‌ها در خط ۱ به دو بخش تقسیم شد. مسافران می‌توانستند از ایستگاه تجریش تا علی‌آباد و بالعکس و همچنین از ایستگاه جوانمرد قصاب تا کهریزک و شهر پرند تردد کنند. برای جابه‌جایی مسافران بین دو ایستگاه علی‌آباد و جوانمرد قصاب، اتوبوس‌ها در مجاورت این ایستگاه‌ها مستقر بودند.

در حال حاضر، تمامی اعزام‌ها و جابجایی مسافران در خط ۱ طبق برنامه و بدون مشکل در حال انجام است.

در پایان شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه ضمن عذرخواهی مجدد، از صبر و شکیبایی مسافران گرامی در مشکلات پیش آمده به علت بهسازی خط سپاسگزاری می‌کند.

شناسه خبر : 17064
تاریخ : 1403/6/24 06:55:48
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/oApiVu
نویسنده خبر :
X

نگار رزم دیده

روزنامه نگار

 

 
 
 
 
 
 
 

اخبار مرتبط

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.