گلچینی از فرهیختگان عرصه اطلاع رسانی بوده که در توسعه آگاهی عمومی ایفای نقش می نمایند
اخبار فوری
آخرین اخبار
عملیات اجرایی طرح توسعه و افزایش ظرفیت ایستگاه 400 کیلو ولت کنگان آغاز شد
با حضور وزیر نیرو ، استاندار بوشهر و نماینده مردم کنگان، دیر، جم و عسلویه در مجلس طرح توسعه و افزایش ظرفیت ایستگاه 400 کیلو ولت کنگان در استان بوشهر آغاز شد.

به گزارش روابط عمومی استانداری بوشهر، طرح افزایش ظرفیت ایستگاه 400 کیلوولت کنگان با اعتباری بالغ بر 1200 میلیارد ریال آغاز شد و کلنگ آن به زمین خورد ، این طرح در مدت 12 ماه اجرایی خواهد شد.

احمد محمدی زاده استاندار بوشهر در حاشیه این مراسم با تقدیر از خدمات شرکت برق منطقه اظهار داشت : در استان بوشهر بیش از 5 هزار و 200 مگاوات برق تولید می‌شود و با همفکری و تعامل همه دستگاهها امسال با کمترین تنش در زمینه تامین برق از تابستان پر مصرف عبور کردیم.

علی اکبر محرابیان وزیر نیرو نیز با تاکید بر اینکه صرفه‌جویی 10 هزار مگاوات برنامه‌های مدیریت مصرف از هم‌اکنون برای تابستان 1402 در دستور قرار گرفته است گفت : سیاست حاکم بر برق کشور در جهت رفع ناترازی برق در اجرای طرح‌های توسعه صنعت برق برنامه ریزی شده است ، ارتقا نیروگاه‌های موجود برای استفاده حداکثری از ظرفیت تولید و طرح‌های توسعه‌ای در نیروگاه‌های حرارتی و برق‌آبی و تجدیدپذیر از سیاست‌هایی است که اجرا می‌شود.

وزیر نیرو ادامه داد: در کنار طرح‌های توسعه نیروگاهی موضوع مدیریت مصرف برای افزایش راندمان و افزایش بهره‌وری صنعت برق دنبال می‌شود.

شناسه خبر : 3607
تاریخ : 1401/7/17 13:34:28
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/m6MI6r
نویسنده خبر :
X

🔶 آیدا عالی پور
🔹 روزنامه نگار
🔹 دانشجوی کارشناسی معماری دانشگاه فنی و حرفه ای استان بوشهر
🔹 کاردانی مشاوره
🔹 مسئول سایت دریاکنار
🔹 جوانترین خبرنگار عضو صندوق هنر وزارت ارشاد در کشور
🔹 عضو انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 

برچسب ها #وزیر نیرو #استاندار بوشهر #شهرستان کنگان #نشریه دریاکنار

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.