گلچینی از فرهیختگان عرصه اطلاع رسانی بوده که در توسعه آگاهی عمومی ایفای نقش می نمایند
اخبار فوری
آخرین اخبار
عملیات تعمیرات اساسی پالایشگاه اول پارس جنوبی در بالاترین سطح و با ایمنی کامل در حال انجام است
مدیر پالایشگاه اول مجتمع گاز پارس جنوبی گفت: عملیات تعمیرات اساسی این مجموعه با مشارکت 100 درصدی تیم‌های عملیاتی در بالاترین سطح کیفیت و بدون هیچ‌گونه حادثه ناتوان کننده با موفقیت در حال پیشرفت است.

بنا به این گزارش؛ حسین حمزوی، مدیر پالایشگاه اول مجتمع گاز پارس جنوبی، صبح امروز در گفتگو با خبرنگار مجتمع گاز پارس جنوبی بیان کرد: عملیات تعمیرات اساسی پالایشگاه اول پارس جنوبی از بیستم مردادماه آغازشده و تا دهم شهریور ماه ادامه خواهد داشت.

حمزوی ادامه داد: عملیات تعمیرات اساسی با مشارکت کامل تیم‌های عملیاتی، متخصصان و کارکنان نوآور این مجموعه در بالاترین سطح کیفیت در حال انجام است و خوشبختانه تاکنون اقدامات مهم و شاخص طبق برنامه‌ریزی محقق شده است.

وی در ادامه تصریح کرد: از ابتدای شروع تعمیرات اساسی تاکنون، 40 درصد پیشرفت فیزیکی به ثبت رسیده و در این بازه زمانی خوشبختانه با رعایت دقیق مسائل و قوانین ایمنی هیچ‌گونه حادثه ناتوان به ثبت نرسیده است و امید داریم با تجارب ارزشمند متخصصان و کارکنان این روند تداوم داشته باشد.

مدیر پالایشگاه اول مجتمع گاز پارس جنوبی خاطرنشان کرد: یکی از موارد مهم در بازه زمانی تعمیرات اساسی استفاده از کالاها، قطعات و تجهیزات ساخت شرکت‌های داخلی و دانش‌بنیان می‌باشد که در روند پیشرفت تعمیرات اساسی تاثیر بسیار مثبتی گذاشته است.

شناسه خبر : 10424
تاریخ : 1402/5/29 05:43:57
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/kqa4wr
نویسنده خبر :
X

🔶  زینب معین زاده

🔹خبرنگار | مدرس
🔹عضوانجمن خبرنگاران وروزنامه نگاران
🔹عضوخانه مطبوعات کشور
🔹مدیر دفتر سرپرستی دریاکنار (بندر کنگان) 
🔹مدیر دفتر سرپرستی روزنامه های سراسری فرهنگ جنوب _ مهدتمدن (استان بوشهر) 
🔹کارشناس فناوری اطلاعات 
🔹کاندیدای انتخابات انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران

برچسب ها #مدیرپالایشگاه اول #مجتمع گاز پارس جنوبی #حسین حمزوی #تعمیرات #نشریه دریاکنار

اخبار مرتبط

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.