آخرین اخبار
💢فراخوان انتخاب بازنشستگان، همسران بازمانده و ازکارافتادگان کلی نمونه
سازمان تأمین اجتماعی به مناسبت "روز خانواده و تکریم بازنشستگان" بمنظور ترویج فرهنگ تکریم و ارج گذاری به مقام ارزشمند بازنشستگان، همسران بازمانده و از کارافتادگان کلی نمونه، به عنوان اسوه های صبر و استقامت و خردورزی در جمع خانواده و جامعه، نسبت به انتخاب و تجلیل از این عزیزان اقدام می نماید.
به گزارش نشریه دریا کنار به نقل از روابط عمومی و امور فرهنگی اداره کل تامین اجتماعی استان بوشهر، از این رو تمامی بازنشستگان و مستمری بگیران تأمین اجتماعی می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر از طریق سایت رسمی سازمان تأمین اجتماعی به آدرس: www.tamin.ir و یا تماس تلفنی با شعب سازمان و دفاتر کانونهای بازنشستگی در سراسر کشور اقدام و درصورت دارا بودن شرایط تا پایان وقت اداری روز چهارشنبه مورخ 2‏0‏/4‏0‏/1400 در این فراخوان عمومی ثبت نام نمایند. خواهشمند است پس از دریافت و تکمیل فرم های مربوطه به همراه مدارک درخواستی در فرم به دفتر کانون بازنشستگان یا شعبه تامین اجتماعی شهرستان خود مراجعه و مدارک را ارائه نمایید.
شناسه خبر : 602
تاریخ : 1400/3/17 06:15:42
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/RYPSmg
نویسنده خبر :
X

🔶سهیلا سلطانی
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 کارشناسی ارشد مدیریت دولتی  دانشگاه هرمزگان
🔹 لیسانس اقتصاد دانشگاه خلیج فارس
🔹 سردبیر  دریاکنار
🔹 کاندیدای ششمین دوره شورای شهر بوشهر
🔹 عضو صندوق هنر وزارت ارشاد
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
 

اخبار مرتبط

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.