گلچینی از فرهیختگان عرصه اطلاع رسانی بوده که در توسعه آگاهی عمومی ایفای نقش می نمایند
اخبار فوری
آخرین اخبار
معرفی کتاب؛
فراروی موفقیت
در مقدمه کتاب "فراروی" موفقیت خواننده با یک سفر جذاب و پر از امید به دنیای موفقیت دعوت می.شود این کتاب به عنوان یک راهنمای جامع و کاربردی به هر فردی که به دنبال توسعه شخصی و حرفه ای خود است راهکارها و اصولی را ارائه میدهد تا به موفقیت در زندگی شخصی و حرفه ای دست یابد.

موفقیت هدفی است که همه ما به دنبال آن هستیم اما برای رسیدن به آن نیاز به برنامه ریزی تلاش و مهارتهای مناسب .داریم در این ،کتاب نویسنده به ما نشان میدهد که موفقیت یک عمل هنری است و با داشتن مهارتهای مناسب میتوانیم آن را به دست بیاوریم در این سفر به دنیای موفقیت، خواننده با مفاهیمی مانند هدف گذاری ارتباطات موثر، خلاقیت، تسلط بر تکنولوژی و مهارت های رهبری آشنا می.شود. نویسنده با به اشتراک گذاشتن تجربیات شخصی خود و تحقیقات علمی به ما نشان میدهد که چگونه میتوانیم این مهارتها و عوامل موفقیت را در زندگی خود به کار ببریم با خواندن این ،کتاب خواننده قادر خواهد بود بهبود شخصیت و توسعه حرفه ای خود را رقم بزند در این سفر، نویسنده با تدوین راهکارهای عملی و تمریناتی خواننده را در مسیر دستیابی به موفقیت همراهی میکند. در کل فراروی موفقیت یک راهنمای جامع و الهام بخش است که با پوشش گسترده ای از عوامل کلیدی موفقیت و ارائه راهکارهای عملی خواننده را به سمت خوشبختی و موفقیت هدایت می.کند این ،کتاب میانه ای بین تجربه و علم است .

به هر فردی که به دنبال بهبود و توسعه شخصی و حرفه ای خود است توصیه میشود، برای تهیه این کتاب به مدیر داخلی ( ۰۹۱۹۱۵۷۰۹۳۶)انتشارات حوزه مشق پیام بدهید.

نویسنده: دکتر فردین احمدی 

ناشر: حوزه مشق

 

شناسه خبر : 16338
تاریخ : 1403/5/24 20:30:29
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/Plo2OZ
نویسنده خبر :
X

🔶سهیلا سلطانی
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 کارشناسی ارشد مدیریت دولتی  دانشگاه هرمزگان
🔹 لیسانس اقتصاد دانشگاه خلیج فارس
🔹 سردبیر  دریاکنار
🔹 کاندیدای ششمین دوره شورای شهر بوشهر
🔹 عضو صندوق هنر وزارت ارشاد
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
 
برچسب ها #فراروی موفقیت #کتاب #کتابخوانی #انتشارات مشق #دریاکنار

اخبار مرتبط

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.