آخرین اخبار
فرماندار تنگستان: پروژه بزرگراه اهرم به برازجان و دلوار به دیّر فعال شد
فرماندار تنگستان گفت: پروژه بزرگراه اهرم به برازجان و دلوار به بندر دیّر به عنوان پروژه‌های پیشران در توسعه شهرستان تنگستان فعال شد

احمد لطفی در نشست با منتخب مردم دشتی و تنگستان در مجلس به توسعه زیرساخت‌ها در بخش‌های مختلف تنگستان پرداخت و اظهار داشت: طرح‌های زیرساختی، عمرانی، خدماتی و سرمایه‌گذاری در بخش‌های مختلف در تنگستان اجرایی شده که تکمیل آنها در اولویت برنامه‌ها قرار دارد.

وی عدالت محوری دولت سیزدهم در توزیع اعتبارات را مورد اشاره قرار داد و افزود: با توجه به نگاه عدالت محوری که در دولت سیزدهم در توزیع اعتبارات وجود دارد فرصت مناسبی است که دولت و نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی به پروژه‌های مهم که نقش بسیار موثر در توسعه پایدار شهرستان تنگستان می‌تواند ایفا کند بپردازند.

فرماندار تنگستان پروژه‌های پیشران در توسعه شهرستان تنگستان را مشخصاً در حوزه راه شامل بزرگراه اهرم به برازجان، دلوار به دیر، اهرم به دلوار و دلوار به کری، خط ریلی، کشاورزی مانند اصلاح ساختار نخیلات، سدسازی، ساخت اسکله و بندر، طرح‌های حوزه شیلات، پرورش آبزیان و طرح‌های اقتصادی برشمرد.

لطفی با بیان اینکه بخشی از این طرح‌ها اجرایی شده و فعال است گفت: بزرگراه اهرم به برازجان و دلوار به بندر دیر با وجود اینکه سال‌ها غیرفعال بود با مصوبه سفر‌های اول و دوم رئیس جمهور به استان بوشهر اعتبارات لازم تخصیص داده شد و اکنون فعال است.

وی با بیان اینکه خط ریلی و پروژه راه‌آهن با تأمین منابع مورد نیاز از محل صندوق توسعه ملی از طریق تهاتر با نفت در حال حاضر فعال است خاطرنشان کرد: در سال جاری فاز دوم این خط ریلی که از اهرم به سمت بوشهر به طول ۳۷ کیلومتر است آغاز می‌شود.

شناسه خبر : 14698
تاریخ : 1403/1/13 13:07:02
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/bvcs9X
نویسنده خبر :
X

🔶سهیلا سلطانی
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 کارشناسی ارشد مدیریت دولتی  دانشگاه هرمزگان
🔹 لیسانس اقتصاد دانشگاه خلیج فارس
🔹 سردبیر  دریاکنار
🔹 کاندیدای ششمین دوره شورای شهر بوشهر
🔹 عضو صندوق هنر وزارت ارشاد
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
 
برچسب ها #فرماندار #تنگستان #بزرگراه #اهرم #دریاکنار

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.