گلچینی از فرهیختگان عرصه اطلاع رسانی بوده که در توسعه آگاهی عمومی ایفای نقش می نمایند
اخبار فوری
آخرین اخبار
فعالیت‌های اجتماعی و رسانه دو اولویت تبلیغات اسلامی بوشهر در تجهیز مؤسسات قرآنی
مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر در جلسه هماهنگی تشریح طرح و برنامه‌های قرآنی این استان فعالیت‌های اجتماعی و رسانه را اولویت‌های تبلیغات اسلامی بوشهر در تجهیز مؤسسات قرآنی عنوان کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی بوشهر، حجت‌الاسلام محمد قادری در این جلسه انقلاب اسلامی را گره خورده به قرآن کریم عنوان، و بر لزوم بهره‌گیری و الگوبرداری جریان فرهنگی کشور از فرامین و دستورالعمل‌های قرآنی تأکید کرد.
مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر در بخش دیگری از سخنان خود در این نمشست افزود: با پی‌گیری راهبری مستمر امور قرآنی در تعامل و ارتباط با قرآنیان استان هستیم.
حجت‌الاسلام قادری در بخش دیگری از سخنان خود تجهیز مؤسسات قرآنی با دو موضوع فعالیت‌های اجتماعی و رسانه را دو اولویت تبلیغات اسلامی بوشهر برشمرد.
مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر تصریح کرد: در بخش رسانه‌ای مراکزی که فعالیت رسانه‌ای به معنای دقیق کلمه داشته باشند تقویت شدند و در همین راستا استودیو قرآنی دهکده قرآنی چارک با اعتبار 3 میلیارد ريال تجهیز شد.
وی با اشاره به تجهیز مراکز قرآنی در حوزه کارکردهای اجتماعی اضافه کرد: در همین راستا 33 جایگاه فاخر قرآنی سفارش شده و در اختیار مؤسسات قرآنی استان قرار گرفته تا محور فعالیت‌های قرآنی قرار بگیرند.
گفتنی است، در جلسه هماهنگی تشریح طرح و برنامه‌های قرآنی که 29 شهریور 1402 در سالن اجتماعات اداره کل تبلیغات اسلامی بوشهر برگزار شد، از جواد احمدی منفرد، رئیس اداره امور قرآنی و کارشناسان و رابطان قرآنی ادارات تبلیغات اسلامی بوشهر به مناسبت کسب رتبه برگزیده کشوری فعالیت‌های قرآنی سال گذشته تجلیل به عمل آمد.

 

شناسه خبر : 11205
تاریخ : 1402/7/1 07:34:01
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/bfd9q3
نویسنده خبر :
X

🔶سعاد نصاری
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 گوینده 
🔹 مدیر امور تدوین و صدا

🔹 مدیر امور اداری مالی تعاونی مسکن مهر (شماره 2 استان بوشهر)
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
برچسب ها #تبلیغات اسلامی #تجهیز #مؤسسات قرآنی #استان بوشهر

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.