گلچینی از فرهیختگان عرصه اطلاع رسانی بوده که در توسعه آگاهی عمومی ایفای نقش می نمایند
اخبار فوری
آخرین اخبار
فهرست تازه روانشناس‌نماها به زودی اعلام می شود
رئیس سازمان نظام روانشناسی و مشاوره با اشاره به ضرورت برخورد با روانشناس‌نماها گفت: فهرست تکمیلی روانشناس‌نماها به دادستانی کل کشور ارائه شده است و به‌زودی اعلام عمومی می‌شود.

محمد حاتمی اظهار داشت: روانشناس نماها (روانشناسان بدون مجوز از سازمان نظام روانشناسی و مشاوره کشور) در فضای مجازی به طور مداوم ظاهر می‌شوند و اکنون فهرست تکمیلی نیز در این زمینه توسط سازمان نظام روانشناسی و مشاوره آماده شده است و به‌زودی اعلام عمومی خواهد شد.

وی تاکید کرد: وظیفه سازمان نظام روانشناسی و مشاوره کشور اطلاع‌رسانی به مردم و آگاهی‌بخشی به مسئولان در این رابطه است.

رئیس سازمان نظام روانشناسی و مشاوره ادامه داد: اکنون فهرست نام‌برده به قوه قضاییه، صدا و سیما، دستگاه‌های نظارتی از جمله دادستانی کل کشور و نیز پلیس فتا و فرماندهی انتظامی هم اعلام شده است؛ تا اقدامات لازم به منظور برخوردهای قانونی با این افراد انجام شود.

حاتمی گفت: به‌طور کلی سازمان نظام روانشناسی و مشاوره باید در این زمینه روشنگری کند اما انجام اقدامات لازم برای برخوردهای قانونی با نهادهای متولی است.

شایان ذکر است سازمان نظام روانشناسی و مشاوره کشور ۲۳ اسفند ۱۴۰۱ در اطلاعیه‌ای فهرستی از روانشناس‌نماها و مشاوران فاقد مجوز را به همراه صفحات مجازی این گروه منتشر و اعلام کرد که این فهرست اولیه است و عناوین اشخاص فاقد مجوز در آینده به‌روزرسانی خواهد شد. همچنین فهرست چهارم نیز در این رابطه تکمیل و اعلام خواهد شد.

حاتمی پیش از این هم سه فهرست از اسامی روانشناس‌نماها و مشاوران بدون مجوز را منتشر کرده و گفته بود: بیشترین فعالیت روانشناس‌نماها در حوزه انرژی درمانی، عرفان‌های نوظهور و کوچینگ (مربیگری) بوده است.

شناسه خبر : 8837
تاریخ : 1402/3/24 10:10:58
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/JqTKVL
نویسنده خبر :
X

🔶سهیلا سلطانی
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 کارشناسی ارشد مدیریت دولتی  دانشگاه هرمزگان
🔹 لیسانس اقتصاد دانشگاه خلیج فارس
🔹 سردبیر  دریاکنار
🔹 کاندیدای ششمین دوره شورای شهر بوشهر
🔹 عضو صندوق هنر وزارت ارشاد
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
 
برچسب ها #روانشناس‌نماها #مشاوره #دادستانی #اعلام عمومی #نشریه دریاکنار

اخبار مرتبط

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.