گلچینی از فرهیختگان عرصه اطلاع رسانی بوده که در توسعه آگاهی عمومی ایفای نقش می نمایند
اخبار فوری
آخرین اخبار
فیلم سینمایی "همسنگار" در بوشهر اکران شد
سرپرست معاونت هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر گفت: به مناسبت گرامیداشت ۲۱ شهریورماه روز ملی سینما فیلم سینمایی "همسنگار" با نویسندگی و کارگردانی احسان عبدی پور از هنرمندان برجسته هم‌استانی‌ در بوشهر اکران شد.

به گزارش نشریه دریاکنار و نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر، معصومه عباسی در تشریح این خبر اظهار کرد: این اکران عمومی که با استقبال ویژه هنرمندان و شهروندان برگزار شد، فرصتی برای پاسداشت روز ملی سینما بود.  وی بیان کرد: روز ملی سینما فرصت مغتنمی است تا تلاش‌های هنرمندان این عرصه پاس داشته شود.  عباسی ادامه داد: استان بوشهر در عرصه فیلم و سینما هنرمندانی توانمند دارد که در صحنه‌های مختلف ملی و بین الملی موفق به افتخارآفرینی شدند.  وی افزود: در راستای شکوفایی استعدادهای هنری استان در این عرصه ویژه برنامه‌های متنوعی تدارک دیده شده است.  گفتنی است اکران فیلم همسنگار با موضوع دفاع مقدس به صورت رایگان در سینما شهید آوینی انجام شد.

شناسه خبر : 3347
تاریخ : 1401/6/22 07:39:19
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/Vin10R
نویسنده خبر :
X

🔶سهیلا سلطانی
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 کارشناسی ارشد مدیریت دولتی  دانشگاه هرمزگان
🔹 لیسانس اقتصاد دانشگاه خلیج فارس
🔹 سردبیر  دریاکنار
🔹 کاندیدای ششمین دوره شورای شهر بوشهر
🔹 عضو صندوق هنر وزارت ارشاد
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
 
برچسب ها #همسنگار #روز ملی سینما #احسان عبدی پور #داره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر #نشریه دریاکنار

اخبار مرتبط

نظرات

1
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.
  • حسین ن
    2 سال قبل

    حمید باغکی یکی از بازیگران خوب سینما وتلویزیون هستش وفیلم های زیادی قبل انقلاب بازی کرده ولی بعد انقلاب کسی به این بازیگر متاسفانه توجه خواصی نکرد