گلچینی از فرهیختگان عرصه اطلاع رسانی بوده که در توسعه آگاهی عمومی ایفای نقش می نمایند
اخبار فوری
آخرین اخبار
قیمت گوشت به محدوده ۳۵۰ هزار تومان برمی‌گردد
سید عبدالحسین موسوی فرد با اشاره به اختصاص یارانه به گوشت قرمز در ابتدای سال عنوان کرد: در ایام نوروز و ماه مبارک رمضان طرحی برای کنترل قیمت گوشت اجرا شد که گوشت یارانه‌ای در شهرستان‌های مختلف توزیع می‌شد و به‌صورت روزانه لاشه گوشت‌های کشتار شده در شهرستان‌های مختلف توزیع می‌شد که تا حدودی قیمت این کالای اساسی کنترل شد.

معاون توسعه جهاد کشاورزی افزود: بر اساس یارانه‌ای که دولت در نظر گرفته بود این طرح تا پایان اردیبهشت ادامه داشت و پس ‌از آن این طرح به اتمام رسید.

وی در خصوص اقدامات جهاد کشاورزی برای کاهش قیمت گوشت بیان کرد: در حال حاضر دام وارداتی از استان سیستان و بلوچستان وارد و کشتار می‌شود همچنین استان‌های مختلف مباشرینی را در استان سیستان و بلوچستان انتخاب می‌کنند که نسبت به انتقال گوشت دام وارداتی از آن استان اقدام می‌کنند.

موسوی فرد خاطرنشان کرد: استان بوشهر نیز در همین راستا مباشرهایی را انتخاب کرده است که نسبت به خرید گوشت و انتقال به استان اقدام کرده‌اند و پیش‌بینی می‌شود این اقدام باعث کاهش ۱۰۰ هزار تومانی قیمت گوشت در استان بوشهر و رسیدن به قیمت ۳۵۰ هزار تومان شود.

معاون توسعه بازرگانی جهاد کشاورزی تشریح کرد: ما در گذشته کشتارگاه صنعتی در استان بوشهر نداشتیم اما با تمهیدات صورت گرفته ساخت کشتارگاه صنعتی در استان بوشهر آغاز شده و در حال حاضر ۳۰ درصد پیشرفت دارد که تلاش داریم تا دهه فجر به بهره‌برداری برسد.

شناسه خبر : 10418
تاریخ : 1402/5/28 15:25:26
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/SeKXLl
نویسنده خبر :
X

🔶سهیلا سلطانی
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 کارشناسی ارشد مدیریت دولتی  دانشگاه هرمزگان
🔹 لیسانس اقتصاد دانشگاه خلیج فارس
🔹 سردبیر  دریاکنار
🔹 کاندیدای ششمین دوره شورای شهر بوشهر
🔹 عضو صندوق هنر وزارت ارشاد
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
 
برچسب ها #قیمت گوشت #یارانه #توزیع #کنترل قیمت #نشریه دریاکنار

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.