آخرین اخبار
لایروبی ۱۶۰ دستگاه پل و آبرو در راه های استان بوشهر
رئیس اداره نگهداری ابنیه فنی راههای اداره کل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان بوشهر گفت: لایروبی و پاکسازی ۱۶۰ دستگاه پل و آبرو در سطح محورهای مواصلاتی استان از ابتدای سالجاری انجام شده و ادامه دارد.

علیرضا شاه حسینی با اشاره به پیش بینی هواشناسی درباره بارش های مناسب در پاییز و زمستان ادامه داد: زه کشی، لایروبی و پاکسازی این تعداد پل و آبرو در استان توسط ۹ اکیپ راهداری در قالب ۳۰ نفر اجرایی شده است.
شاه حسینی یادآور شد: نیروهای این اداره‌ کل همه ساله با هدف پیشگیری از آب گرفتگی و وقوع سیلاب‌ های احتمالی عملیات لایروبی و تنظیم بستر پل‌ها را در اولویت کاری خود قرار می‌ دهند.
رئیس اداره نگهداری ابنیه فنی راههای اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان بوشهر خاطرنشان کرد: همچنین جهت احداث و بازسازی پل‌های آسیب دیده در راه‌های اصلی که در سیل‌ های ابتدای سال تخریب شده بودند، تعمیر و مرمت ۲۹ دستگاه پل های بزرگ و کوچک استان انجام شده یا در دست انجام است که از مهمترین آنها بازسازی پل های کلل، نمازگاه، چهار روستایی و نظرآقا می باشد.

 

شناسه خبر : 11868
تاریخ : 1402/7/30 05:45:56
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/HcZKrR
نویسنده خبر :
X

🔶سعاد نصاری
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 گوینده 
🔹 مدیر امور تدوین و صدا

🔹 مدیر امور اداری مالی تعاونی مسکن مهر (شماره 2 استان بوشهر)
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
برچسب ها #راهداری #حمل و نقل جاده ای #لایروبی #پاکسازی #پل و آبرو #محورهای مواصلاتی #ابنیه #استان بوشهر

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.