گلچینی از فرهیختگان عرصه اطلاع رسانی بوده که در توسعه آگاهی عمومی ایفای نقش می نمایند
اخبار فوری
آخرین اخبار
مثلث کاهشی دلار آخر سومین هفته بهمن ۱۴۰۱
روند کاهشی نرخ دلار در معاملات غیر‌رسمی روز چهارشنبه نیز ادامه داشت

مثلث کاهشی دلار آخر سومین هفته بهمن ۱۴۰۱

 

 روند کاهشی نرخ دلار در معاملات غیر‌رسمی روز چهارشنبه نیز ادامه داشت. در حالی که نرخ ارز مذکور طی معاملات روز‌های میانی هفته از سطوح قیمتی انتهای کانال ۴۴ هزار تومانی فاصله گرفته و به نیمه این کانال نزدیک شده بود، در روز گذشته نیز مجددا افت جدیدی را ثبت کرد تا روی پله چهارم کانال ۴۴ بایستد. 

 

 تحلیلگران عواملی چون «افزایش حجم عرضه در بازار‌های مرزی»، «کاهش شکاف میان ارقام رسمی و غیر‌رسمی بازار» و «عدم انتشار سیگنال‌های منفی جدید» را به عنوان علل کاهشی شدن نرخ ارز در روز‌های اخیر می‌دانند.چ

 

 کاهش دمای معاملات ارزی در روز گذشته به بازار برادر‌های کوچک خانواده سکه نیز سرایت کرد و نرخ هر قطعه نیم و ربع سکه را تحت تاثیرات کاهشی قرار داد. اما نرخ هر قطعه سکه طلا طرح جدید در بازار روز گذشته نوسان قابل توجهی نداشت و به نرخ روز سه‌شنبه، یعنی ۲۴ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان، معامله شد.

 

 

شناسه خبر : 5694
تاریخ : 1401/11/20 12:41:20
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/K8RJDT
نویسنده خبر :
X

🔶مهدی بیرانوند 
🔹متخلص به روژمان 
🔹نویسنده و روزنامه‌نگار لرستانی 
🔹بعنوان سرپرست نویسندگان و شاعران خانه ناشران ایران (حوزه مشق) و گروه کشف استعداد برتر ایران از سوی دکتر فردین احمدی انتخاب شد.

برچسب ها #نرخ ارز #دلار #سکه #تحلیل اقتصادی #بررسی قیمت ارز #دریاکنار

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.