گلچینی از فرهیختگان عرصه اطلاع رسانی بوده که در توسعه آگاهی عمومی ایفای نقش می نمایند
اخبار فوری
آخرین اخبار
مجتمع های خدمات رفاهی بین راهی استان بوشهر افزایش می یابد
معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر از افتتاح سه مجتمع خدمات رفاهی و دو نمازخانه بین راهی همزمان با دهه فجر خبر داد.

سید طالب لواسانی گفت: این سه مجتمع خدمات رفاهی بین راهی در محورهای گناوه به شبانکاره، برازجان به اهرم و برازجان به بوشهر است.
وی افزود: برای احداث این مجتمع ها 600 میلیارد ریال توسط بخش خصوصی سرمایه گذاری شده و زمینه اشتغال مستقیم ۳۰ نفر را فراهم می کند.
لواسانی یادآور شد: جهت مناسب سازی راه دسترسی و نصب تابلوهای راهنمای این مجتمع ها، ۲۲ میلیارد ریال توسط اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان هزینه شده است.
معاون اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای بوشهر اظهار داشت: استان بوشهر داری ۲۸ مجتمع خدمات رفاهی در حال بهره‌برداری است و ۱۸ مجتمع خدمات رفاهی نیز در حال ساخت می باشد.
وی یادآور شد: مجتمع های خدمات رفاهی با تمرکز ارائه خدمات برای کاربران جاده ای، در تأمین ‌امنیت و رفاه حال مسافران، فراهم کردن آسایش، کاهش تصادفات، کاهش اتلاف وقت و افزایش جاذبه های گردشگری بسیار موثر هستند.
استان بوشهر با یک میلیون و ۲۰۰ هزار نفر جمعیت بیش از ۴۴۰۰ کیلومتر راه اصلی، فرعی و روستایی دارد.

 
شناسه خبر : 13327
تاریخ : 1402/10/19 06:55:19
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/pgJRKc
نویسنده خبر :
X

🔶سعاد نصاری
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 گوینده 
🔹 مدیر امور تدوین و صدا

🔹 مدیر امور اداری مالی تعاونی مسکن مهر (شماره 2 استان بوشهر)
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
برچسب ها #راهداری #حمل و نقل جاده ای #مجتمع های خدمات رفاهی #بین راهی #دهه فجر

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.