آخرین اخبار
مدیران استان برای جذب اعتبارات ملی اهتمام ورزند
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار بوشهر از تشکیل 10 جلسه کارگروه امور زیربنایی برای تسریع طرح‌ها و گره‌گشایی از مشکلات و موانع خبر داد و گفت: مدیران استان برای جذب اعتبارات ملی اهتمام ورزند.

به گزارش دریاکنار و نقل از روابط عمومی استانداری بوشهر، محمد هادی رستمیان در جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان بوشهر به کارگروه زیربنایی پرداخت و با اشاره به نقش مهم این کارگروه تصریح کرد: بیش از 10 جلسه کارگروه امور زیربنایی تشکیل شده است که مصوبات مهمی در پی داشته است.

محمد هادی رستمیان توسعه طرح‌های عمرانی و گره‌گشایی از مشکلات را مورد تاکید قرار داد و افزود: امسال طرح‌های مهم و قابل توجهی در استان بوشهر با تلاش مسئولان و کارکنان دستگاه‌های اجرایی اجرا و تکمیل و افتتاح شده است.

وی با تاکید بر تلاش برای جذب اعتبارات لازم ملی برای تسریع در تکمیل طرح‌ها بیان کرد: عمده اعتبارات عمرانی در اختیار وزارتخانه‌ها است که باید برای جذب این اعتبارات تلاش وافر شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار بوشهر توسعه مساحت شهرک‌های صنعتی را متذکر شد و گفت: 75 هکتار به وسعت محدوده شهرک صنعتی برازجان افزوده شد.

رستمیان مدیریت مصرف انرژی را مورد اشاره قرار داد و ادامه داد: این مهم راهگشا برای توسعه متوازن محسوب می‌شود که خدمات دستگاه‌ها قابل تقدیر است.

شناسه خبر : 6276
تاریخ : 1401/12/25 13:19:31
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/JATsYZ
نویسنده خبر :
X

🔶 آیدا عالی پور
🔹 روزنامه نگار
🔹 دانشجوی کارشناسی معماری دانشگاه فنی و حرفه ای استان بوشهر
🔹 کاردانی مشاوره
🔹 مسئول سایت دریاکنار
🔹 جوانترین خبرنگار عضو صندوق هنر وزارت ارشاد در کشور
🔹 عضو انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 

برچسب ها #مدیران #جذب اعتبارات ملی #معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار #نشریه دریاکنار

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.