آخرین اخبار
مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر
مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر گفت: در نیمه نخست امسال با امدادرسانی به ۳۰ شناور مضطر ۱۱۸ دریانورد از خطر مرگ نجات یافتند.

محمد شکیبی نسب اظهار کرد: از مجموع ۳۰ شناور مضطر آب‌گرفتگی، نقص فنی و آتش سوزی هر کدام ۹ مورد و طوفان، به گل نشستن شناور و آدم به دریا نیز هر کدام یک مورد گزارش شده است.

وی افزود: از مجموع ۳۰ شناور مضطر ۱۷ مورد لنج باری، ۲ کشتی نفتکش، یک مورد لنج صیادی و ۱۱ مورد شامل سایر شناورها بوده است.

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر تصریح کرد: از حیث محل بروز اضطرار آب‌های عسلویه با ۱۲ مورد و بوشهر و دیر هر کدام با پنج مورد به ترتیب شاهد بیشترین شرایط اضطرار دریایی در نیمه نخست امسال بودند.

شکیبی نسب گفت: در شش ماه ابتدایی امسال همچنین با حضور به موقع شناورهای ناجی به ۳۸ مورد نیاز پزشکی مشتمل بر بیماری و مصدومیت دریانوردان امدادرسانی شد.

وی یادآور شد: اکنون در بنادر استان بوشهر هشت ایستگاه رادیویی و ۶ مرکز جست و جو و نجات دریایی به منظور تأمین ایمنی ترددها و امدادرسانی به صورت شبانه روزی فعال است.

 

منبع: خبرگزاری مهر 

 
شناسه خبر : 11775
تاریخ : 1402/7/25 10:25:07
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/RVa6dt
نویسنده خبر :
X

🔶سعاد نصاری
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 گوینده 
🔹 مدیر امور تدوین و صدا

🔹 مدیر امور اداری مالی تعاونی مسکن مهر (شماره 2 استان بوشهر)
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
برچسب ها #بنادر #دریانوردی #استان بوشهر #امدادرسانی #شناور

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.