گلچینی از فرهیختگان عرصه اطلاع رسانی بوده که در توسعه آگاهی عمومی ایفای نقش می نمایند
اخبار فوری
آخرین اخبار
مدیرکل حوزه استاندار بوشهر، برنامه حضور مقامات عالی دولت در استان را تشریح کرد
سید حسن موسوی با تشریح برنامه های مهم و شاخص دهه فجر در استان بوشهر اظهار داشت: امسال در دهه فجر ۱۸۳۷ پروژه عمرانی و اقتصادی با سرمایه گذاری بیش از ۱۴۷ هزار میلیارد تومان در استان بوشهر افتتاح و اجرایی می شود که نشان دهنده تلاش شبانه روزی مسئولان است.

به گزارش دریاکنار و نقل از روابط عمومی استانداری بوشهر، موسوی افزود: استاندار بوشهر در دهه فجر در تمام شهرستان های ده گانه استان بوشهر حضور پیدا می کنند و طرح ها را افتتاح و اجرایی می کند.

مدیر کل حوزه استاندار بوشهر با اشاره به حضور مقامات عالی دولت در استان بوشهر خاطر نشان کرد: در نخستین روز دهه فجر انقلاب اسلامی، دکتر دهقان معاون حقوقی رئیس جمهور مهمان استان بود و در دومین روز نیز دکتر حسینی معاون پارلمانی رئیس جمهور به استان بوشهر سفر و در افتتاح و یا آغاز عملیات اجرایی پروژه ها حضور داشتند که پروژه های مهمی در حوزه آب و راه و مسکن و حوزه اقتصادی و تولیدی و ...افتتاح و اجرایی شد.

موسوی از حضور وزیر کشور در شهرستان عسلویه خبر داد و گفت: دکتر وحیدی وزیر کشور با سفر به عسلویه، در افتتاح و کلنگ زنی پروژه های دهه فجر شرکت کرد و نسبت به گشایش نمایشگاه بزرگ نفت و گاز و پتروشیمی اقدام کرد.

مدیر کل حوزه استاندار بوشهر بیان کرد: دکتر زلفی‌گل وزیر علوم، تحقیقات و فناوری نیز روز سه شنبه ۱۷ بهمن با حضور در استان، در افتتاح و یا آغاز عملیات اجرایی پروژه های شاخص شهرستان دشتی و تنگستان حضور دارند.

وی با اشاره به برنامه ریزی برای حضور مدیران عالی دولت در استان بوشهر اضافه کرد: از جناب دکتر مخبر معاون اول رئیس جمهور نیز دعوت به عمل آمده که هفته جاری به استان بوشهر سفر خواهند کرد.

مدیر کل حوزه استاندار بوشهر از سفر معاون اجرایی رئیس جمهور به استان بوشهر خبر داد و افزود: دکتر منصوری معاون اجرایی رئیس جمهور روز ۲۲ بهمن به استان بوشهر سفر خواهد کرد و در برنامه های ویژه این روز مشارکت و سخنرانی می کند.

شناسه خبر : 13792
تاریخ : 1402/11/17 09:36:36
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/ywJ9zL
نویسنده خبر :
X

🔶سعاد نصاری
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 گوینده 
🔹 مدیر امور تدوین و صدا

🔹 مدیر امور اداری مالی تعاونی مسکن مهر (شماره 2 استان بوشهر)
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
برچسب ها #مدیرکل حوزه استاندار بوشهر #تشریح #برنامه #مقامات عالی دولت #دهه فجر #استان بوشهر #دریاکنار

اخبار مرتبط

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.