آخرین اخبار
مدیرکل کمیته امداد بوشهر: جشن نیکوکاری در استان بوشهر برگزار می‌شود
دریاکنار: مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر گفت: جشن نیکوکاری در استان بوشهر برگزار می‌شود و کمک‌های مردمی و خیرین جمع‌آوری می‌شود.

محمد رضا میری در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در استان بوشهر ۴۱ هزار خانوار با جمعیتی بالغ بر ۹۰ هزار نفر تحت حمایت کمیته امداد هستند که در طول سال از خدمات متنوع این نهاد و همچنین کمک‌های خیران و نیکوکاران بهره مند می‌شوند.

وی اضافه کرد: سال گذشته مردم خیر و نیکوکار هم استانی با اهدا حدوداً مبلغ ۱۹۰ میلیارد ریال در قالب کمک‌های نقدی و غیر نقدی خود در جشن نیکوکاری مشارکت کرده‌اند و پیش بینی می‌شود با همت مردم نوع دوست و نیکوکار استان این رقم افزایش چشمگیری نسبت به سال گذشته داشته باشد.

مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر ادامه داد: طی روال هر ساله جشن نیکوکاری همزمان با سراسر کشور در روز احسان و نیکوکاری و باهدف جمع‌آوری کمک‌های مردمی و تأمین پوشاک و ملزومات خانوارهای نیازمند بخصوص دانش آموزان با شعار «عیدی برای همه» برگزار می‌شود.

وی به زمان و مکان برگزاری جشن نیکوکاری اشاره کرد و گفت: این جشن با همکاری صدا و سیما، آموزش و پرورش از طریق شبکه شاد، بسیج، مساجد و مصلی‌های نماز جمعه و بیش از ۲۱۰ مرکز نیکوکاری فعال از روز ۱۲ تا ۱۴ اسفند ماه در سراسر استان برگزار می‌شود.

میری گفت: با توجه به شرایط خاص و وجود بیماری کرونا و به منظور رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی هم استانی‌های گرامی می‌توانند از طریق روش‌های غیرحضوری وجه مورد نظر خود را پرداخت کنند.

وی بیان کرد: مراکز نیکوکاری و ادارات کمیته امداد در سراسر استان آمادگی دریافت کمک‌ها و نذورات هم استانی را دارند و خیران و نیکوکاران می‌توانند کمک‌های کالایی خود را به دفاتر کمیته امداد و مراکز نیکوکار در سراسر استان بسپارند تا در آستانه سال نو در اختیار نیازمندان هم استانی قرار گیرد.

شناسه خبر : 1548
تاریخ : 1400/12/9 08:50:07
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/KEoR5L
نویسنده خبر :
X

🔶سهیلا سلطانی
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 کارشناسی ارشد مدیریت دولتی  دانشگاه هرمزگان
🔹 لیسانس اقتصاد دانشگاه خلیج فارس
🔹 سردبیر  دریاکنار
🔹 کاندیدای ششمین دوره شورای شهر بوشهر
🔹 عضو صندوق هنر وزارت ارشاد
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
 
برچسب ها #محمد رضا میری #مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر #مردم خیر #نشریه دریاکنار

اخبار مرتبط

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.