آخرین اخبار
مراسم معارفه سرپرست جدید بهزیستی استان بوشهر برگزار شد
صبح روز چهارشنبه مورخ 13 دی 1402، مراسم معارفه سرپرست بهزیستی استان بوشهر، با حضور معاون مرکز فناوری اطلاعات، امنیت فضای مجازی، تحول اداری و توسعه خدمات بهزیستی کشور، سرپرست سابق بهزستی استان بوشهر و جمعی از کارکنان بهزیستی استان، در سالن پیشگیری اداره کل بهزیستی استان بوشهر برگزار و با حکم معاون وزیر و رئیس سازمان بهزیستی کشور، حیدر عزیزنژاد به عنوان سرپرست اداره کل بهزیستی بوشهر منصوب و از زحمات عملکرد پنج ماهه رضا محمودی در زمان تصدی این مسئولیت تقدیر و تشکر شد.

عبداله کرم‌زاده، سرپرست مرکز فناوری اطلاعات، امنیت فضای مجازی، تحول اداری و توسعه خدمات بهزیستی کشور در این مراسم ضمن تبریک ولادت حضر فاطمه (س) اظهار داشت: سازمان بهزیستی در حال استانداردسازی 214 دستورالعمل است که برای سال‌ها در حال پیگیری و اجرا بوده است که سند تحول سازمان بهزیستی رونمایی خواهد شد. رویکرد سازمان بهزیستی جامع است و بر آن استوار است که خود سازمان به افراد نیازمند کمک کند، نه اینکه افراد مراجعه کنند به سازمان.

کرم‌زاده در ادامه اظهار داشت: ما از دکتر محمودی، سرپرست سابق بهزیستی، تشکر ویژه‌ای داریم. ایشان تلاش شبانه‌روزی داشته و با مدیریت خوبی به سرپرستی سازمان بهزیستی پرداخت. همچنین، از آقای عزیز نزاد، سرپرست جدید بهزیستی، که صاحب تجربه فراوان، متخصص و متعهد است، تقدیر می‌کنیم. ما بر آنیم که ایشان حمایت استانی را همچنان داشته باشند و تمامی همکارانمان نیز تلاش و یاری کنند تا بهترین خدمات را به جامعه هدف خود ارائه دهند و نیز در سخنان خود، خرسندی خود را از حضور در جمع کارکنان بهزیستی بوشهر بیان کرد و برای همه حضار آرزوی توفیقات روزافزون داشت.

سرپرست سابق بهزیستی بوشهر نیز به گزارش عملکرد 5 ماهه اخیر پرداخت و ضمن قدردانی از مجموعه و همکاران این سازمان.گفت: با تمام وجود در ادامه این مسیر همراه سازمان هستم و همچنین اگر ناخواسته موجب رنجش و ناراحتی عزیزان شده عذر خواهی می کنم.

.

دکتر حیدر عزیزنژاد سرپرست جدید بهزیستی نیز اظهار داشت: از اعتمادی که به بنده شده است همچنین از استاندار و سازمان بهزیستی کشور، بسیار سپاسگزارم. افتخار می‌کنم که در این جمع قرار گرفته‌ام و آمادگی خود را برای خدمت به مردم اعلام می‌کنم. پذیرش مسئولیت و نگرش ما در قبال این مسئولیت، فرصتی بزرگ برای خدمتگزاری است. ما تلاش خواهیم کرد در چارچوب قوانین و مقررات، با حداکثر بهره‌وری، خدمت به مردم عزیز این استان را انجام دهیم.ا

ایشان خاطرنشان کرد: در سازمان بهزیستی، اگر هر توفیقی حاصل شود، نتیجه تلاش و همکاری تمامی اعضا  و کارکنان آن مجموعه است. با توجه به نیازهای متنوع جامعه و چالش‌هایی که با آن روبرو هستیم، همکاری و همبستگی شما عزیزان بسیار ارزشمند بوده و از تلاش‌ها و تعهد شما در بهبود شرایط زندگی افراد آسیب‌دیده، صمیمانه قدردانی می‌کنم.

عزیزنژاد در پایان گفت: با رعایت قوانین و با مشارکت تیمی تمامی همکاران، بر آنیم تا به عنوان خدمتگزاران خوب و شایسته، به بهره‌وری حداکثری در خدمت به مردم و موفقیت‌های بزرگی را در راستای بهبود و توسعه خدمات بهزیستی استان به دست آوریم.

 
شناسه خبر : 13220
تاریخ : 1402/10/13 10:26:40
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/XhLecr
نویسنده خبر :
X

🔶سهیلا سلطانی
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 کارشناسی ارشد مدیریت دولتی  دانشگاه هرمزگان
🔹 لیسانس اقتصاد دانشگاه خلیج فارس
🔹 سردبیر  دریاکنار
🔹 کاندیدای ششمین دوره شورای شهر بوشهر
🔹 عضو صندوق هنر وزارت ارشاد
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
 
برچسب ها #معارفه #انتصاب #بهزیستی #دریاکنار

نظرات

1
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.
  • شهروند.رحیمی
    3 ماه قبل

    برخی مدیران این سازمان منازل شخصی خود در جاهای مختلف شامل جم بوشهر احمدی اجاره داده اند و منازل مسکونی متعلق به سازمان را که حق مردم فقیر و بی بضاعت هست را تصاحب کرده و با هزینه های گزاف توسط بهزیستی برای انها بازسازی و مدرن سازی شده است. به منظور شفاف سازی در صورت صلاحدید اطلاع رسانی و منتشر نمایید