گلچینی از فرهیختگان عرصه اطلاع رسانی بوده که در توسعه آگاهی عمومی ایفای نقش می نمایند
اخبار فوری
آخرین اخبار
فرماندار بوشهر:
مراسمات دهه آخر صفر پر شورتر از قبل برگزار خواهد شد
جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان بوشهر با حضور فرماندار بوشهر، و دیگر اعضا به منظور برنامه ریزی و هماهنگی برنامه های دهه آخر صفر در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.

به گزارش دریاکنار و نقل از روابط عمومی فرمانداری بوشهر؛ این نشست با دستور کار برنامه ریزی مراسمات دهه پایانی ماه صفر از جمله اربعین حسینی ، رحلت حضرت رسول اکرم (ص) ، شهادت امام حسن مجتبی (ع) و شهادت امام رضا (ع) برگزار و تصمیماتی اتخاذ گردید.

فرماندار بوشهر با تسلیت اربعین حسینی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص مراسم پیاده روی اربعین که فرمودند؛ اربعین حرکت عظیم عشق به حضرت ابا عبدا...(ع) و ایمان به خدا توامان وجود دارد و کسانیکه در آن شرکت میکنند حسنه ای را برای آخرت خود انجام خواهد داد،گفت : به لطف خداوند متعال و همت عاشقان اهل بیت مراسمات دهه صفر امسال باشکوه تر و با عظمت تر از گذشته برگزار خواهد شد.

وی همچنین بر هماهنگی بیشتر ادارات و اطلاع رسانی مناسب برنامه ها به عموم تاکید کرد و خواستار همکاری ادارات برای تمهید شرایط و امکانات مورد نیاز با هدف اجرای مطلوب تر مراسم شد.

فرماندار بوشهر: در روز مراسم اربعین تعداد ۲۰ موکب جهت خدمات دهی به مردم برپا خواهد شد.

فرماندار بوشهر همچنین اضافه نمود: امنیت مراسم انشاالله توسط نیروی انتظامی در دستور کار و برقرار خواهد شد.

لازم به ذکر است مراسمات در ایام صفر از جمله ؛ اربعین حسینی،تقدیر از پیرغلامان و پیر کنیزان،۲۸ صفر رحلت حضرت رسول اکرم (ص)،شهادت امام حسن مجتبی(ع)، ۳۰ صفر شهادت امام رضا (ع) و جاماندگان اربعین برگزار خواهد شد.

 

 

شناسه خبر : 16322
تاریخ : 1403/5/23 10:12:35
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/Nvteev
نویسنده خبر :
X

🔶سهیلا سلطانی
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 کارشناسی ارشد مدیریت دولتی  دانشگاه هرمزگان
🔹 لیسانس اقتصاد دانشگاه خلیج فارس
🔹 سردبیر  دریاکنار
🔹 کاندیدای ششمین دوره شورای شهر بوشهر
🔹 عضو صندوق هنر وزارت ارشاد
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
 
برچسب ها #فرماندار بوشهر #صالح رحیمی #محرم #ماه صفر #دریاکنار

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.