گلچینی از فرهیختگان عرصه اطلاع رسانی بوده که در توسعه آگاهی عمومی ایفای نقش می نمایند
اخبار فوری
آخرین اخبار
مصوبات شورای عالی مسکن در استان بوشهر پر قدرت اجرایی خواهد شد
رییس اداره امور اصناف وتشکلهای اداره کل صمت استان بوشهر از اجرای پر قدرت مصوبات شورای عالی مسکن و الزام به رعایت مصوبات توسط مشاورین املاک در استان بوشهر خبر داد.

به گزارش دریاکنار و نقل از  روابط عمومی اداره کل صنعت ، معدن وتجارت استان بوشهر ، حسین صدوقی افزود : در راستای ساماندهی حوزه مسکن و قراردادهای مربوطه و کاهش تخلفات احتمالی ، کلیه واحدهای صنفی در زمینه مشاوره املاک موظفند هستند مصوبات شورای عالی مسکن که از تاکیدات مهم ریاست محترم جمهور نیز می باشد را اجرا نمایند . 

صدوقی با اشاره به اهمیت موضوع در درج آگهی های ملکی ( اعم از فروش واجاره ) عنوان کرد: مالکین املاکی که قصد درج آگهی در سکوهای مجازی ( سایت دیوار ، شیپور و غیره ) را دارند قبل از درج آگهی نسبت به ثبت اطلاعات ملک مورد نظر در سامانه ملی املاک واسکان اقدام نمایند تا امکان احراز هویت شخص آگهی دهنده در سکوهای معاملاتی فراهم شود و امکان درج آگهی یک واحد ملکی توسط اشخاص متعدد وجود نداشته باشد و به ازاء هر کدپستی تنها امکان ثبت یک آگهی وجود داشته باشد. 

وی با اشاره به مهمترین مصوبات شورای عالی مسکن تاکید کرد : برخورد با بنگاه های املاک متخلف و پلمب واحدهای غیر مجاز توسط دستگاههای اجرایی ذیربط و رعایت مواردی همچون عدم فروش مال غیر، عدم خرید و فروش اراضی فاقد کاربری مسکونی ، صدور کد رهگیری و اعلام به طرفین قرارداد ، اخذ استعلامات لازم از مراجع و دستگاههای اجرایی مرتبط و .... توسط اتحادیه صنف مشاورین املاک ؛ پیگیری و اقدام می گردد . 

در پایان از همکاری و تعامل مشاورین املاک که در اجرای هر چه بهتر مصوبات شواری عالی مسکن همراه و همگام خواهند بود صمیمانه تقدیر و تشکر بعمل می آید .

شناسه خبر : 9887
تاریخ : 1402/5/7 16:09:00
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/Joh7dj
نویسنده خبر :
X

🔶سهیلا سلطانی
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 کارشناسی ارشد مدیریت دولتی  دانشگاه هرمزگان
🔹 لیسانس اقتصاد دانشگاه خلیج فارس
🔹 سردبیر  دریاکنار
🔹 کاندیدای ششمین دوره شورای شهر بوشهر
🔹 عضو صندوق هنر وزارت ارشاد
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
 
برچسب ها #صنف #صمت #شورای عالی مسکن #مشاورین املاک #نشریه دریاکنار

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.