آخرین اخبار
معاون آموزشی وزارت بهداشت: ۶۶ هزار نفر در رشته پزشکی تحصیل می کنند
معاون آموزشی وزارت بهداشت گفت: ادغام آموزش در نظام سلامت یکی از دستاوردهای کشور است.

ابوالفضل باقری افزود:ارتقای کمی، تربیت نیروی انسانی توانمند، افزایش کیفیت و ارتقای امکانات و خدمات پزشکی و آموزش پزشکی همگی در سایه ادغام انجام شده اند.

 

به گفته وی ارتقای شاخص های سلامت مانند سلامت مادران باردار و نوزادان و افزایش امید به زندگی از جمله آثار ادغام آموزش در نظام سلامت در کشور هستند.

 

او بیان کرد: ادغام به معنای این است که آموزش را از دانشگاه ها به مراکز درمانی و بیمارستان ها می بریم. دانایی و مهارت را با هم به دانشجویان آموزش می دهیم و دانشجویان پس از تحصیل نیازمند کسب مهارت جدید نخواهند بود.

 

باقری ادامه داد: ادغام آموزش در نظام سلامت جزء اسناد بالادستی است و سبب مرجعیت علمی کشورمان خواهد شد. در حال حاضر ۶۶ هزار نفر در رشته پزشکی تحصیل می کنند و هفت هزار دانشجوی خارجی در رشته های پزشکی، دندان پزشکی و داروسازی داریم و این موضوع نشان دهنده این است که جامعه جهانی پزشکی کیفیت آموزش ما را قبول دارد.

شناسه خبر : 8688
تاریخ : 1402/3/19 14:08:44
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/4vj7P4
نویسنده خبر :
X

🔶 آیدا عالی پور
🔹 روزنامه نگار
🔹 دانشجوی کارشناسی معماری دانشگاه فنی و حرفه ای استان بوشهر
🔹 کاردانی مشاوره
🔹 مسئول سایت دریاکنار
🔹 جوانترین خبرنگار عضو صندوق هنر وزارت ارشاد در کشور
🔹 عضو انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 

برچسب ها #معاون #آموزشی #وزارت بهداشت #رشته #پزشکی #نشریه دریاکنار

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.