آخرین اخبار
معاون اقتصادی استاندار بوشهر: نخستین شعبه صرافی بانک ملی در استان بوشهر گشایش یافت
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری بوشهر گفت: نخستین شعبه صرافی بانک ملی در آستانه میلاد یگانه منجی عالم بشریت حضرت مهدی (عج) در مرکز این استان گشایش یافت.

به گزارش دریاکنار و نقل از روابط عمومی استانداری بوشهر، علی باستین ظهر شنبه در این آیین با اشاره به اینکه سومین شعبه بانک ملی ایران ۹۵ سال پیش در بوشهر افتتاح شده بود اظهار کرد: باتوجه به اینکه پیش از این فقط در مرکز کار صرافی بانکی انجام می شد مشکلاتی برای فعالان اقتصادی در پی داشت.

وی با اشاره به پیشینه تجارت در استان بوشهر افزود: وجود منبع قابل توجه ارز و لزوم انجام اقدامات ارزی در استان بوشهر راه اندازی شعبه صرافی بانکی زمینه تسهیل فعالیت های تجاری را درپی دارد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری بوشهر یادآور شد: افتتاح این شعبه سبب تسهیل کار ارزی تجار و فعالان اقتصادی در زمینه رونق تجارت در این استان می شود.

باستین تصریح کرد: بانک ها با در اختیار داشتن بخش عمده ای از نقدینگی جامعه نقش بسیار حساس و مهمی در نظام اقتصادی و تنظیم مناسبات اقتصادی جامعه ایفا می کنند.

وی گفت: استان بوشهر سومین اقتصاد بزرگ کشور است و ترکیبی از اقتصادهای بزرگ و متنوع مانند نفت و گاز و پتروشیمی، نیروگاه‌ها، کشاورزی و شیلات، معادن، تاسیسات هسته‌ای، صنایع دریایی، فعالیت‌های تجاری و موقعیت استراتژیک آن در خلیج فارس همواره از اهمیت خاصی برخوردار است.

 
 
شناسه خبر : 14164
تاریخ : 1402/12/5 15:31:00
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/ocNYex
نویسنده خبر :
X

🔶سهیلا سلطانی
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 کارشناسی ارشد مدیریت دولتی  دانشگاه هرمزگان
🔹 لیسانس اقتصاد دانشگاه خلیج فارس
🔹 سردبیر  دریاکنار
🔹 کاندیدای ششمین دوره شورای شهر بوشهر
🔹 عضو صندوق هنر وزارت ارشاد
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
 

اخبار مرتبط

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.