گلچینی از فرهیختگان عرصه اطلاع رسانی بوده که در توسعه آگاهی عمومی ایفای نقش می نمایند
اخبار فوری
آخرین اخبار
معاون جدید فرهنگی، اجتماعی و امور استان‌های سازمان تأمین اجتماعی منصوب شد
مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی گفت: با توجه به سرعت بالای تحولات فرهنگی و تکنولوژی باید افق‌های فرهنگی را مورد توجه قرار دهیم و فراگیر شدن و اجتماعی شدن سازمان تامین اجتماعی را در حوزه معاونت فرهنگی، اجتماعی و امور استان‌ها پیگیری کنیم..

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی گفت: "تأمین اجتماعی یک سازمان خدمت‌محور است و ارتباط موثر، هدفمند و سازمانی با استان‌ها و بین صف و ستاد از مسائل بسیار مهمی است که معاونت فرهنگی، اجتماعی و امور استان‌ها در این حوزه نقش محوری دارد. باید شرایط سازمان را از منظر مخاطبین بررسی کنیم و ببینیم که در حوزه فرهنگی با چه چالش‌هایی مواجه هستیم و راهکار برون رفت از چالش‌ها را نیز شناسایی کنیم. "

دکتر سید میرهاشم موسوی در مراسم تکریم و معارفه معاون فرهنگی، اجتماعی و امور استان‌های سازمان تأمین اجتماعی گفت: سازمان تامین اجتماعی با آحاد جامعه ارتباط دارد و خدمات این سازمان در بخش‌های مختلف بر زندگی مردم اثر گذار است. ما امانتدار شرکای اجتماعی سازمان هستیم و باید برای انجام صحیح وظایف تلاش کنیم. معاونت فرهنگی، اجتماعی و امور استان‌ها بستر تنظیم‌گری برای ارتباط سازمان تأمین اجتماعی با آحاد جامعه است. "


تحول، عدالت و اعتماد؛ راهبرد مدیریتی سازمان تأمین اجتماعی

 

دکتر موسوی افزود: "تشکل‌های شرکای اجتماعی فعالیت اثربخشی برای ارتباط تأمین اجتماعی با عموم مردم دارند و ارتباط ساختارمند و منظم معاونت فرهنگی، اجتماعی و امور استان‌ها با تشکل‌ها اهمیت زیادی برای سازمان تأمین اجتماعی دارد. مفاهیم تحول، عدالت و اعتماد که به عنوان راهبرد مدیریتی در سازمان تأمین اجتماعی با جدیت پیگیری می‌شود؛ در حوزه فرهنگی برای پیشبرد و پیاده‌سازی این مفاهیم نیازمند فعالیت اثربخش هستیم و مجموعه سازمان در حوزه‌های مختلف با حوزه فرهنگی و اجتماعی همکاری خواهند کرد. "
 

فعالیت فرهنگی محتوای اصلی فعالیت‌های سازمان تأمین اجتماعی است
 

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی گفت: "فعالیت فرهنگی محتوای اصلی بسیاری از فعالیت‌های سازمان تأمین اجتماعی است و با توجه به سرعت بالای تحولات فرهنگی و تکنولوژی باید افق‌های فرهنگی را مورد توجه قرار دهیم و فراگیر شدن و اجتماعی شدن سازمان تامین اجتماعی را در حوزه معاونت فرهنگی، اجتماعی و امور استان‌ها پیگیری کنیم. باید شرایط سازمان را از منظر مخاطبین بررسی کنیم و ببینیم که در حوزه فرهنگی با چه چالش‌هایی مواجه هستیم و راهکار برون رفت از چالش‌ها را نیز شناسایی کنیم. جوهره کار فرهنگی در حوزه دین است. مقام معظم رهبری می‌فرمایند که کار فرهنگی درست، کاری است که جوان ما را انقلابی بار آورد؛ بنابراین کار فرهنگی درست در سازمان تامین اجتماعی نیز کاری است که مجموعه سازمان را انقلابی بار آورد؛ و هدف نهایی ما در حوزه فرهنگی تحقق این موضوع است. "

دکتر موسوی با اشاره به اینکه تأمین اجتماعی یک سازمان خدمت محور است، گفت: "ارتباط با استان‌ها برای ما اهمیت زیادی دارد و ارتباط موثر، هدفمند و سازمانی با استان‌ها و بین صف و ستاد از مسائل بسیار مهمی است که همه معاونت‌های تخصصی در این زمینه نقش دارند و معاونت امور استان‌ها در این حوزه نقش محوری دارد. "

در پایان مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی از زحمات و تلاش‌های عادل دهدشتی، معاون سابق فرهنگی، اجتماعی و امور استان‌های این سازمان قدردانی و برای احمد اسفندیاری در پذیرش این مسئولیت آرزوی موفقیت کرد.

عادل دهدشتی، معاون سابق فرهنگی، اجتماعی و امور استان‌های سازمان تأمین اجتماعی نیز در این جلسه گفت: "خدا را شاکرم که توفیق حاصل شد و حدود دو و نیم سال در خدمت سازمان تامین اجتماعی بودیم و کار‌های ارزشمندی صورت گرفت که حاصل زحمات همکاران است و برای من تجربه گرانبهایی بود. برای آقای اسفندیاری در تصدی این مسئولیت و تحقق اهداف سازمانی آرزوی موفقیت دارم. "


اسفندیاری: نیازمند همکاری همه همکاران هستیم
 

احمد اسفندیاری، معاون جدید فرهنگی، اجتماعی و امور استان‌های سازمان تأمین اجتماعی نیز در این جلسه گفت: "از حسن اعتماد دکتر موسوی که عرصه خدمت‌گذاری جدیدی را برای بنده باز کردند تشکر میکنم. نیازمند همکاری همه همکاران هستیم و از زحمات و تلاش‌های آقای دهدشتی در دوره تصدی این مسئولیت قدردانی می‌کنم و برای ایشان آرزوی موفقیت می‌کنم. "

شناسه خبر : 1505
تاریخ : 1400/11/30 10:59:13
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/7udtAk
نویسنده خبر :
X

🔶سهیلا سلطانی
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 کارشناسی ارشد مدیریت دولتی  دانشگاه هرمزگان
🔹 لیسانس اقتصاد دانشگاه خلیج فارس
🔹 سردبیر  دریاکنار
🔹 کاندیدای ششمین دوره شورای شهر بوشهر
🔹 عضو صندوق هنر وزارت ارشاد
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
 
برچسب ها #مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی #تأمین اجتماعی #دکتر موسوی #عادل دهدشتی

اخبار مرتبط

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.