آخرین اخبار
معاون سیاسی استاندار بوشهر: پیوست های فرهنگی و اجتماعی در منطقه پارس جنوبی تدوین و اجرایی شود
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر با تأکید بر توجه به حل مشکلات اشتغال جوانان شهرستان عسلویه گفت: پیوست‌های فرهنگی اجتماعی در منطقه عسلویه و پارس جنوبی تدوین و اجرایی شود.

به گزارش دریاکنار، اکبر پورات در نشست پیگیری مصوبات سفر ریاست جمهوری در شهرستان عسلویه که با حضور مدیران کل مربوطه برگزار شد اظهار داشت: به دلیل کمبود مدارس و فضای آموزشی مورد نیاز شهرستان عسلویه در سفر ریاست محترم جمهور مقرر شد با مدیریت اداره کل نوسازی مدارس و با همکاری و حمایت صنایع نفت، گاز و پتروشیمی مستقر در این شهرستان چند مدرسه احداث و مدارس باقیمانده و در دست احداث نیز تکمیل و تجهیز خواهند شد.
 
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر تصریح کرد: در راستای بهبود وضعیت راه‌های جنوب استان، ساخت و تکمیل جاده چریف در شهرستان عسلویه که یکی از مطالبات به حق مردم این شهرستان است ظرف ماه‌های آینده تکمیل و به بهره‌برداری خواهد رسید.
 
وی افزود: همچنین احداث یک مجموعه ورزشی آبی در شهرستان عسلویه عملیات اجرایی آن آغاز شده و تا پایان سال آینده تمکیل می شود.
 
پورات با اشاره به اینکه شهرستان عسلویه میزبان صنایع عظیم نفت، گاز و پتروشیمی، به عنوان قطب اقتصادی و انرژی کشور محسوب می شود ولی با مشکلات بسیاری در حوزه بهداشت و درمان روبرو است گفت: صنایع مستقر در این شهرستان باید بیش از گذشته به مسئولیت های اجتماعی خود در قبال محیط پیرامونی پایبند باشند و در راستای احداث و تجهیز درمانگاه و بیمارستان مناسب این شهرستان اقدامات لازم انجام دهند و همه وظیفه داریم مصوبات و نیازهای این شهرستان را اجرایی کنیم.
 
وی با تاکید بر اینکه مسئولان به نیازهای شهرستان عسلویه نگاه ویژه‌ای داشته باشند، عنوان کرد: توسعه فضاهای آموزشی، بهبود فضاهای ورزشی و تفریحی، رفع مشکلات ملوانان و تجار، بهبود زیرساخت‌های بندری و حل مشکلات آب و استقرار ادارات مستقل از مطالبات به حق مردم این شهرستان است که در سفر رئیس جمهور نیز مصوباتی در راستای رفع این محرومیت ها تصویب شده که باید در زمان تعیین شده اقدامات لازم صورت گیرد.
 
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر با بیان اینکه بهبود وضعیت اشتغال جوانان شهرستان عسلویه در پارس جنوبی یکی دیگر از خواسته های مردم این شهرستان است افزود: با توجه به استقرار شرکت های عظیم نفت، گاز و پتروشمی در منطقه پارس جنوبی و عسلویه باید زمینه اشتغال جوانان معرفی شده فراهم شود و تا محقق شدن آن پیگیری های مستمر خواهیم داشت.
 
پورات اظهار کرد: باید پیوست‌های فرهنگی اجتماعی در منطقه عسلویه و پارس جنوبی تدوین و اجرایی شود و حل مشکلات شبکه آبرسانی عسلویه و نخل تقی نیز در دستور کار قرار گیرد.

 

منبع: روابط عمومی استانداری بوشهر

شناسه خبر : 12206
تاریخ : 1402/8/13 09:29:10
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/QBEe9M
نویسنده خبر :
X

🔶سعاد نصاری
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 گوینده 
🔹 مدیر امور تدوین و صدا

🔹 مدیر امور اداری مالی تعاونی مسکن مهر (شماره 2 استان بوشهر)
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
برچسب ها #اکبر پورات #معاون سیاسی #استاندار بوشهر #اشتغال جوانان #منطقه پارس جنوبی #پیوست های فرهنگی #اجتماعی #منطقه عسلویه

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.