آخرین اخبار
مهدی طارمی باشگاه شهریار را در بوشهر راه‌اندازی می‌کند
بازیکن بوشهری تیم ملی فوتبال ایران و باشگاه پورتو پرتغال گفت: با راه‌اندازی باشگاه فوتبال شهریار در بوشهر از هیچ تلاشی برای معرفی فوتبالیست‌های مستعد هم‌استانی به تیم‌های مطرح داخلی و حتی خارجی دریغ نمی‌کنم

مهدی طارمی شامگاه دوشنبه در نشست با اعضای شورای شهر بوشهر اظهار کرد: تمام هدفم از راه‌اندازی باشگاه فوتبال حمایت از جوانان مستعد هم استانی است تا بتوانند مسیر موفقیت‌های ورزشی خود را با سرعت و شتاب بیشتری دنبال کنند.

وی بیان کرد: برای پیوند بازیکنان مستعد به تیم‌های خارجی نیز با وجود تمام سختی و دشواری‌هایی که این موضوع دارد، تمام تلاش و ظرفیت‌ها را بکار خواهم گرفت.

طارمی ادامه داد: عمر فوتبال حرفه‌ای بسیار کوتاه و زودگذر بوده از این رو برنامه دارم تا بازیکنان شایسته و دارای استعداد هر چه سریع‌تر شناسایی و بتوانند در فضایی مناسب فوتبال خود را به نمایش بگذارند.

ملی پوش بوشهری تیم فوتبال پورتو پرتغال در ارتباط با تیم‌های ایرانجوان و شاهین نیز گفت: این تیم‌ها در مسیر موفقیت مشکلات بسیاد زیادی در درون خود دارند که با وجود تلاش‌های انجام گرفته در سال‌های اخیر همچنان راه به جایی نبردند.

طارمی افزود: یکی از عمده مشکلات تیم‌های ایرانجوان و شاهین را شاید بتوان وجود افراد فراوان تصمیم‌گیر در این تیم‌ها دانست که مانعی برای حل مشکلات ایرانجوان و شاهین هستند.

وی بیان کرد: خودم نیز با عنوان بازیکن بی‌مهرهای زیادی از این دو تیم هم‌استانی دیدم ولی با این وجود همواره تا جایی که امکان داشته حامی آنها بودم.

طارمی افزود: بعد از به نتیجه نرسیدن تلاش‌ها برای کمک به تیم‌های یاد شده بود که تصمیم به ثبت باشگاهی جدید برای حمایت از فوتبالیست‌های مستعد استان شدم تا بتوانم از طریق راه‌های ارتباطی موجود بازیکنان شایسته را به لیگ برتر معرفی کنم.

وی عنوان کرد: در فوتبال بوشهر مسائل مالی و یا بهتر عنوان کنم دلالی، سبب شده شمار قابل توجهی از فوتبالیست‌ها از این رشته زده شده و میدان را ترک کنند.

طارمی تاکید کرد: با چنین شرایطی شورای شهر نیز می‌تواند به سهم خود به پیشرفت ورزشکاران و به‌ویژه در رشته فوتبال کمک کنند و از این طریق مایه اعتلای نام بوشهر شوند.

وی گفت: اکنون با راه‌اندازی باشگاه فوتبال تمام تلاشم موفقیت جوانان است و در صورتی که در سال حتی یک بازیکن نیز به لیگ برتر راه پیدا کند این موفقیت ارزشمند خواهد بود.

طارمی بیان کرد: همچنین راه‌اندازی آکادمی نیز در در دستور کار داریم تا در هر کدام از رده‌های سنی هشت تا ۱۰ بازیکن مستعد و خلاق مورد حمایت قرار گیرند.

وی گفت: در این مسیر از شورا و شهرداری درخواست دارم تا برای تامین زیرساخت‌های مورد نیاز ظرفیت‌های موجود و بویژه زمین‌های ورزشی در اختیار خود را در خدمت جوانان قرار دهند.

 تامین زیرساخت‌های مورد نیاز ظرفیت‌های موجود و بویژه زمین‌های ورزشی در اختیار خود را در خدمت جوانان قرار دهند.

طارمی عنوان کرد: در باشگاه فوتبال شهریار هیچگونه چشم داشت مالی وجود نداشته و حتی باید از جیب خود با وجود ضرر مالی هزینه کنم و شاید در ادامه تبعاتی نیز داشته باشد و حتی عده‌ای نیز در مقابلم قرار گیرند ولی با این وجود با هدف و عزمی مصمم برای حمایت از فوتبالیست‌های شهرم پیش خواهم رفت.

وی افزود: با موفقیت بازیکنان باشگاه و رسیدن شماری از آنان به رده‌های ملی تنها دعای خانواده‌های بازیکنان برای من کفایت می‌کند.

طارمی گفت: امیدوارم با همراهی شورا و شهرداری بتوانیم در این مسیر ارزشمند کمک به جوانان هم‌استانی موفق ظاهر شویم و آنان را در تیم‌های مطرح ببینیم.

وی تصریح کرد: فوتبال بخش قابل توجهی از شادی و نشاط جامعه را به خود اختصاص داده است که با چنین ظرفیتی باید بیشتر به فوتبال پرداخته شود.

در این آیین اعضای شورای اسلامی و شهردار بوشهر با اهدا تندیس و هدایایی از مهدی طارمی فوتبالیست تیم ملی و پورتو پرتغال تجلیل کردند.

همچنین مهدی طارمی نیز پیراهن خود در تورنمنت بین المللی کافا را با درج امضا و متن نوشته تقدیم به میزبانان این نشست کرد.

 

 

 

شناسه خبر : 9491
تاریخ : 1402/4/21 18:55:36
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/kCGJnt
نویسنده خبر :
X

🔶سهیلا سلطانی
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 کارشناسی ارشد مدیریت دولتی  دانشگاه هرمزگان
🔹 لیسانس اقتصاد دانشگاه خلیج فارس
🔹 سردبیر  دریاکنار
🔹 کاندیدای ششمین دوره شورای شهر بوشهر
🔹 عضو صندوق هنر وزارت ارشاد
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
 
برچسب ها #مهدی طارمی #پورتو #تیم ملی #باشگاه شهریار #نشریه دریاکنار

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.