آخرین اخبار
مهدی قایدی، مدعی جدید کفش طلای امارات
مهدی قایدی (اتحاد کلبا) با به ثمر رساندن سه گل در پنج مسابقه در‌ رده دوم بهترین گلزنان لیگ امارات قرار گرفت.

به گزارش دریاکنار؛ در شرایطی که تنها پنج هفته از مسابقات لیگ حرفه‌ای امارات سپری شده است، پنج بازیکن به صورت مشترک با چهار گل در صدر جدول گلزنان این لیگ قرار گرفته‌اند: لابا کوجو (العین)، ولید ازارو (عجمان)، کایو لوکاس (شارجه)، یوسف نیاکات (بنی یاس) و هریس سفروویچ (الوصل).

همچنین علی مبخوت (الجزیره) سفیان رحیمی (العین)، مونس دبور (شباب الاهلی)، مهدی قایدی (اتحاد کلبا) و آلخاندرو پوزوئلو (الجزیره)، پنج بازیکن دیگری هستند که با به ثمر رساندن سه گل در پنج مسابقه در‌ رده دوم بهترین گلزنان لیگ امارات قرار گرفته‌اند.

بسیاری انتظار دارند این فصل هم مانند دو فصل گذشته جدال برای کسب عنوان بهترین گلزن در نهایت بین لابا کوجو و علی مبخوت باشد. لابا کوجو در این فصل از رقبای خود بهتر عمل کرده است؛ او در 5 بازی ( 424 دقیقه) در ترکیب العین حضور داشت و 41 پاس صحیح داد و 11 بار نیز به سمت دروازه حریف شوت زد. در مقابل مبخوت در 4 بازی (341 دقیقه) در ترکیب الجزیره به میدان رفت و 72 پاس صحیح داد و 8 شوت نیز ثبت کرد.

همچنین یوسف نیاکات، دیگر بازیکن چهار گله لیگ امارات، 450 دقیقه برای بنی یاس بازی کرده و 47 پاس صحیح ارسال کرده و 8 شوت نیز سمت دروازه شلیک کرده اما سفروویچ 401 دقیقه حضور خود در ترکیب الوصل 57 پاس داده و 6 شوت به سمت دروازه زده است.

کایو لوکاس نیز در 4 مسابقه و در مجموع 349 دقیقه حضور خود در ترکیب شارجه 138 پاس صحیح و 7 شوت زده و ولید ازارو هم ۳۵۷ دقیقه بازی کرده و ۴۹ پاس داده و ۸ شوت نیز به سوی دروازه زده است.

 

منبع:  روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر

شناسه خبر : 11735
تاریخ : 1402/7/23 09:12:22
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/YMNRGM
نویسنده خبر :
X

🔶سعاد نصاری
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 گوینده 
🔹 مدیر امور تدوین و صدا

🔹 مدیر امور اداری مالی تعاونی مسکن مهر (شماره 2 استان بوشهر)
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
برچسب ها #مهدی قایدی #فوتبال #کفش طلای امارات #گلزن #لیگ امارات

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.