گلچینی از فرهیختگان عرصه اطلاع رسانی بوده که در توسعه آگاهی عمومی ایفای نقش می نمایند
اخبار فوری
آخرین اخبار
موافقت با آزادی ۷ نفر از زندانیان در شورای طبقه بندی زندان دشتستان
به مناسبت گرامیداشت هفته معلم وسالروز شهادت شهید مطهری طی جلسه با حضور قاضی ناظر بر زندان ومعاون دادستان دشتستان با آزادی ۷نفر از زندانیان موافقت گردید.

به گزارش دریاکنار و نقل از پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان بوشهر، در این جلسه که مقارن با هفته گرامیداشت مقام معلم بود پس از بحث و بررسی درخواستهای قضایی به مناسبت پاسداشت نام شهید مطهری و مقام معلم با آزادی ۷ نفر از زندانیان موافقت گردید.

آبشیرینی قاضی ناظر بر زندان ومعاون دادستان دشتستان در این خصوص ابراز داشت: شهید مطهری از چهره های ارزشمند تاریخ انقلاب اسلامی است و نقش این شهید بزرگوار در تبیین اندیشه های دینی بسیار برجسته است و لذا روز شهادت ایشان روز معلم نامیده شده است.

وی افزود: معلمان چراغ های تابناک هدایت و دانش اند زیرا تامین نیروهای کارآمد و توانمند در نظام اسلامی مرهون تلاشهای معلمان و اساتید ارجمند است و در این جلسه به پاس زحمات بیکران معلمین و فرهنگیان دشتستان با آزادی ۷ نفر از زندانیان موافقت گردید.

شناسه خبر : 7740
تاریخ : 1402/2/18 06:46:44
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/U6MJiK
نویسنده خبر :
X

🔶سهیلا سلطانی
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 کارشناسی ارشد مدیریت دولتی  دانشگاه هرمزگان
🔹 لیسانس اقتصاد دانشگاه خلیج فارس
🔹 سردبیر  دریاکنار
🔹 کاندیدای ششمین دوره شورای شهر بوشهر
🔹 عضو صندوق هنر وزارت ارشاد
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
 
برچسب ها #آزادی از زندان #شورای طبقه بندی #زندان دشتستان #گرامیداشت هفته معلم #نشریه دریاکنار

اخبار مرتبط

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.