گلچینی از فرهیختگان عرصه اطلاع رسانی بوده که در توسعه آگاهی عمومی ایفای نقش می نمایند
اخبار فوری
آخرین اخبار
نشست صمیمی فرماندار با اعضای شوراهای اسلامی شهر و روستاهای شهرستان بوشهر
نشست صمیمی و تقدیر از تلاشهای اعضای شوراهای اسلامی شهرها و روستاهای شهرستان به مناسبت گرامیداشت روز شورا با حضور صالح رحیمی فرماندار بوشهر، معاونین فرماندار،بخشداران مرکزی و چغادک و اعضای شوراهای اسلامی شهر ها و روستاهای شهرستان در محل سالن جلسات فرمانداری برگزار گردید.

فرماندار بوشهر ضمن تبریک روز شورا با اشاره به اینکه در تقویم رسمی کشور روز نهم اردیبهشت ماه به عنوان روز شوراها نامگذاری شده است، اظهار داشت: هدف از برگزاری این نشست تقدیر و قدردانی از زحمات اعضای شوراهای اسلامی شهرستان می باشد که در راستای عمران و آبادانی شهرستان در تلاش هستند.

رحیمی با اشاره به خدمات ارزنده شوراها افزود: شوراها از جان و دل برای آبادانی شهرستان مایه گذاشته اند و در این راستا گام های اساسی برداشته و خدمات این بزرگواران‌ قابل تقدیر است .

 ایشان بیان کرد: امروز در شهرستان بوشهر فضایی ایجاد شده که می توانیم با هم کار گروهی انجام دهیم و خوشبختانه شاهد رضایت نسبی مردم در شهرستان هستیم. 

رحیمی با اشاره به شعار سال یعنی "سال تولید، دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرین " افزود: شورا ها ،شهرداران و دهیاران در حوزه گردشگری و زمینه ایجاد کسب و کار و اشتغال گام های اساسی بردارند تا درمردم امید ایجاد شود.

فرماندار بوشهر با بیان اینکه تمام اعضای شورای شهر و روستا از هر نوع انتقاد سازنده استقبال کنند ،یاد آور شد:هرچند در شورا اختلاف سلیقه خوب است ولی باید انسجام درونی حفظ و به رای جمع احترام گذاشته شود، از سویی اعضای شورا باید در قالب قانون مطالبه‌گر باشند. اگر مطالبه‌گری شورائیان در قالب قانون و بر حق باشد، مسئولان هم به خوبی پاسخگو خواهند بود.

وی در پایان با تاکید بر تهیه مصوبات شوراهای اسلامی در چهار چوب قانون ،خواستار تعامل اعضای شوراهای اسلامی شهر و روستا با دستگاه های اجرایی شد .

شناسه خبر : 1853
تاریخ : 1401/2/8 12:48:42
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/IN3bh0
نویسنده خبر :
X

🔶 آیدا عالی پور
🔹 روزنامه نگار
🔹 دانشجوی کارشناسی معماری دانشگاه فنی و حرفه ای استان بوشهر
🔹 کاردانی مشاوره
🔹 مسئول سایت دریاکنار
🔹 جوانترین خبرنگار عضو صندوق هنر وزارت ارشاد در کشور
🔹 عضو انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 

برچسب ها #فرماندار #صالح رحیمی #نشست #نشریه دریاکنار

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.