آخرین اخبار
نشست مشترک دانشگاه خلیج فارس بوشهر و دانشگاه فنی و حرفه ای واحد بوشهر برگزار شد
با حضور هیئت رئیسه دانشگاه خلیج فارس بوشهر در دانشگاه فنی و حرفه ای واحد بوشهر نشست مشترک با محوریت بررسی زمینه‌های تعامل و همکاری مشترک دو دانشگاه برگزار شد.

به گزارش نشریه دریاکنار و نقل از روابط عمومی؛ احسان بهمیاری سرپرست دانشگاه فنی و حرفه ای واحد بوشهر در نشست مشترک دانشگاه خلیج فارس بوشهر و دانشگاه فنی و حرفه ای واحد بوشهر در راستای ارتقای فعالیت‌ها و تعاملات متقابل و بررسی زمینه‌های همکاری مشترک در حوزه‌های مختلف آموزشی، پژوهشی، فرهنگی و دانشجویی گفت: دانشگاه فنی و حرفه‌ای دانشگاهی فوق‌العاده و با ظرفیت است. رویکرد مهارتی در دانشگاه فنی و حرفه‌ای بسیار بالا است و ماهیت آموزشی در این دانشگاه 70 درصد عملی است.

بهمیاری اضافه کرد: دانشگاه فنی و حرفه ای استان بوشهر با 3 آموزشکده در مرکز و جنوب استان و قریب به 3200 دانشجو و طیف وسیع رشته های تحصیلی و ظرفیت بالای کارآفرینی این آمادگی را داریم که به دانشگاه خلیج فارس وصل شویم و با تشکیل هسته های نوآور در جهت توسعه و بالندگی استان فعالیت نمائیم.

محمد مدرسی رئیس دانشگاه خلیج فارس بوشهر ضمن تمجید از برگزاری نشست های با رویکرد بررسی زمینه‌های تعامل و همکاری مشترک دو دانشگاه گفت: آن چیزی که مهم است بحث مهارت، کارآموزی، کارورزی و توان کار علمی است این نکته مشترک در دانشگاه خلیج فارس و دانشگاه فنی و حرفه ای استان می تواند این دو دانشگاه را در سطح استان به هم نزدیک تر کند و هم افزایی بدنبال داشته باشد. این هم افزایی سیاستی است که دانشگاه مادر باید بدنبال آن باشد.

مدرسی افزود: دانشگاه فنی و حرفه ای به خوبی به رسالت خود عمل نموده که دانشجویان باری بر جامعه نباشند و حلال مشکلات باشند.

به گزارش روابط عمومی در این نشست محمد مدرسی رئیس دانشگاه خلیج فارس بوشهر با اهداء یک جلد قرآن کلام الله مجید و لوح در حضور اعضای هیات رئیسه دانشگاه خلیج فارس بوشهر انتصاب احسان بهمیاری را به عنوان رئیس دانشگاه فنی و حرفه ای واحد بوشهر تبریک گفت.

در پایان نشست از کارگاه ها و آزمایشگاه های آموزشکده فنی و حرفه ای پسران بوشهر بازدید یعمل آمد.

شناسه خبر : 5150
تاریخ : 1401/10/21 11:07:29
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/8O8nJ0
نویسنده خبر :
X

🔶 آیدا عالی پور
🔹 روزنامه نگار
🔹 دانشجوی کارشناسی معماری دانشگاه فنی و حرفه ای استان بوشهر
🔹 کاردانی مشاوره
🔹 مسئول سایت دریاکنار
🔹 جوانترین خبرنگار عضو صندوق هنر وزارت ارشاد در کشور
🔹 عضو انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 

برچسب ها #نشست #دانشگاه خلیج فارس بوشهر #دانشگاه فنی و حرفه ای #نشریه دریاکنار

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.