گلچینی از فرهیختگان عرصه اطلاع رسانی بوده که در توسعه آگاهی عمومی ایفای نقش می نمایند
اخبار فوری
آخرین اخبار
نشست هم اندیشی خانه مشارکت مردم در سلامت شهرستان بوشهر
فرماندار بوشهر در راستای تقویت مشارکتهای فعال و ساختارمند اجتماعی بعنوان رکن مردمی نظامنامه مدیریت همه جانبه سلامت (اجرای برنامه های بالادستی) و برقراری تعامل بیشتر روسای محترم خانه مشارکت در سلامت شهرستان، جلسه ی هم اندیشی و توجیهی با حضور رئیس و اعضای محترم خانه های مشارکت مردم در سلامت و کارشناسان محترم این برنامه در شهرستان بوشهرو به ریاست صالح رحیمی فرماندار بوشهر و باحضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری بوشهر درسالن شهدای خدمت فرمانداری بوشهر برگزار گردید.

در ابتدای این نشست رحیمی فرماندار بوشهر ضمن عرض خیر مقدم به اهمیت خانه مشارکت در ارتقاءسطح سلامت جامعه و اجرای مطالبات بحق مردمی در این حوزه و نقش آن در اجرای عدالت در سلامت پرداختند و در ادامه فرماندار بوشهر از یکایک روسا و کارشناسان حاضر در جلسه خواستار گزارش اقدامات انجام شده از ابتدای سال جاری تاکنون در خانه های مشارکت شهرستان بوشهر شدند. در پایان این نشست با اهداء هدایایی از تمامی رئیس و اعضا خانه مشارکت شهرستان بوشهر تقدیر و تشکر بعمل آمد.

شناسه خبر : 15615
تاریخ : 1403/3/12 08:17:53
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/qenNPL
نویسنده خبر :
X

🔶سهیلا سلطانی
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 کارشناسی ارشد مدیریت دولتی  دانشگاه هرمزگان
🔹 لیسانس اقتصاد دانشگاه خلیج فارس
🔹 سردبیر  دریاکنار
🔹 کاندیدای ششمین دوره شورای شهر بوشهر
🔹 عضو صندوق هنر وزارت ارشاد
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
 
برچسب ها #فرماندار #صالح رحیمی #خانه مشارکت در سلامت #انتخابات #دریاکنار

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.