گلچینی از فرهیختگان عرصه اطلاع رسانی بوده که در توسعه آگاهی عمومی ایفای نقش می نمایند
اخبار فوری
آخرین اخبار
نمایشگاه آبزیان در بوشهر برگزار می گردد
مدیر کل شیلات استان بوشهر: از برگزاری نمایشگاه آبزیان در استان بوشهر از 19 تا 22 دی ماه خبر داد.

عقیل امینی نیز با بیان اینکه یکی از ظرفیت‌های مهم استان تولید محصولات پرورشی در حوزه آبزیان است، خاطرنشان کرد: انواع محصولات شامل میگو، ماهی، جلبک، کرم نرئیس، زالو و صدف در استان بوشهر تولید می‌شود.

وی برپایی نمایشگاه را فرصت مهمی در معرفی توانمندی و قابلیت‌های تولیدی دانست و تصریح کرد: نمایشگاه آبزیان در بوشهر از 19 تا 22 دی ماه امسال با مشارکت فعالان این حوزه از 15 استان و 61 شرکت در بوشهر برگزار می‌شود.

مدیرکل شیلات استان بوشهر با اشاره به برپایی نمایشگاه آبزیان در تهران از 13 تا 16 آذرماه امسال تصریح کرد: در این نمایشگاه استان بوشهر و محصولات آن حضور فعال دارد و سال گذشته برای نخستین‌بار محصولات آبزی استان بوشهر در نمایشگاه تهران عرضه شد و مورد استقبال قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه این استان قطب تولید میگوی پرورشی کشور معرفی شده است، خاطرنشان کرد: یکی از مشکلات حوزه پرورشی ارائه و عرضه محصول میگوی پرورشی بدون توجه به فرآوری است که نمایشگاه آبزیان فرصت مهمی در عرصه آشنایی فعالان عرصه آبزیان با تجهیزات فرآوری فراهم می‌کند.

امینی، گذر از خام‌فروشی را یکی از برنامه‌ها دانست و بیان کرد: ایجاد صنایع فرآوری آبزیان در استان بوشهر شتاب گرفته که با تکمیل زنجیره ارزش آبزیان زمینه ایجاد ارزش افزوده این محصول فراهم می‌شود.

شناسه خبر : 12600
تاریخ : 1402/9/6 08:55:20
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/77Bsgh
نویسنده خبر :
X

🔶سعاد نصاری
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 گوینده 
🔹 مدیر امور تدوین و صدا

🔹 مدیر امور اداری مالی تعاونی مسکن مهر (شماره 2 استان بوشهر)
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
برچسب ها #مدیر کل شیلات #نمایشگاه آبزیان #استان بوشهر #دریاکنار

اخبار مرتبط

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.