آخرین اخبار
نمایشگاه دستاورد‌های ساخت داخل شرکت پایانه‌های نفتی برگزار می‌شود
مدیر عامل شرکت پایانه‌های نفتی ایران گفت: برای نخستین بار نمایشگاه دستاورد‌های ساخت داخل شرکت پایانه‌های نفتی در دهه مبارک فجر بر پا می‌شود.

به‌گزارش دریاکنار و نقل از خبرگزاری صداوسیما مرکز بوشهر، عباس غریبی افزود: ۱۵ هزار قطعه از تجهیزات صنعتی که با دانش و توان‌مندی شرکت‌های دانش‌بنیان و بخش خصوصی بومی‌سازی شده است در این نمایشگاه در معرض دید بازدیدکنندگان قرار می‌گیرد.

وی با بیان اینکه این نمایشگاه نشانگر توانمندی‌های شرکت پایانه‌های نفتی ایران در حوزه ساخت داخل است، اظهار کرد: شرکت‌های دانش‌بنیان و موسسه‌های آموزشی قدم‌های بزرگی در راستای بومی‌سازی قطعات برداشته‌اند.

مدیر عامل شرکت پایانه‌های نفتی ایران همچنین گفت: برای نخستین‌بار ساخت بازوی بارگیری نفت خام بر روی یکی از اسکله‌های نفتی در جزیره خارگ با همکاری جهاد دانشگاهی و دانشگاه علم و صنعت اجرا شده است که یک دستاورد بزرگ محسوب می‌شود.

وی ادامه داد: در حوزه بومی‌سازی بخش الکترونیک سامانه‌های اندازه‌گیری نفت‌خام در پایانه نفتی خارگ نیز به خودکفایی رسیده‌ایم.

غریبی ساخت شیر‌های چهار راهه و توربین‌های گازی را از جمله قطعات بومی‌سازی شده عنوان کرد.

 
شناسه خبر : 13522
تاریخ : 1402/10/30 08:24:25
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/bRpE6h
نویسنده خبر :
X

🔶سعاد نصاری
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 گوینده 
🔹 مدیر امور تدوین و صدا

🔹 مدیر امور اداری مالی تعاونی مسکن مهر (شماره 2 استان بوشهر)
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
برچسب ها #دستاورد‌های ساخت داخل #نمایشگاه #پایانه‌های نفتی #دهه مبارک فجر #دریاکنار

اخبار مرتبط

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.