آخرین اخبار
نمایشگاه "دستاوردهای دولت مردمی ایران قوی" در بوشهر گشایش یافت
همزمان با دومین روز از هفته دولت نمایشگاه "دستاوردهای دولت مردمی ایران قوی" در مصلای شهر بوشهر با حضور نماینده ولی فقیه در استان و استاندار بوشهر گشایش یافت

در این نمایشگاه اهم دستاوردهای دستگاه‌های اجرایی به هم استانی‌ها ارائه و مدیران استان نیز به صورت چهره به چهره مسائل و مشکلات شهروندان را مورد بررسی قرار می‌دهند.
 این نمایشگاه همزمان با هفته دولت در نوبت صبح از ۹ تا ۱۲ و در نوبت عصر از ۱۸ تا ۲۱ پذیرای بازدید کنندگان است.
 نمایشگاه "دستاوردهای دولت مردمی ایران قوی" در قالب ۶۲ غرفه در مصلی نماز جمعه برپا شده که برخی از دستگاه‎‌ها نیز خدمات خود را در بستر همین نمایشگاه عرضه می‌کنند.
 دولت سیزدهم منشا دستاوردهای ارزشمندی در استان بوشهر شده است که در راستای جهاد تبیین اطلاع رسانی گسترده اقدام‌های صورت گرفته در دستور کار جدی روابط عمومی استانداری بوشهر قرار دارد.
حوزه‌های آبرسانی، سدسازی، احداث جاده، طرح نهضت ملی مسکن، اجرا پروژه‌های متعدد صنعتی از جمله دستاوردهای مهم دولت سیزدهم در استان بوشهر به شمار می‌رود.
در هفته دولت امسال ، یک هزار و ۱۵۹ طرح با اعتبار ۲۶۹ هزار و ۹۲۶ میلیارد تومان در سطح استان بوشهر افتتاح و یا عملیات اجرایی آن آغاز می شود.
از مجموع یک هزار و ۱۵۹ طرح افتتاحی و آغاز عملیات اجرایی در هفته دولت استان بوشهر، یک هزار و ۷۶ طرح با اعتبار ۱۹ هزار و ۴۴۰ میلیارد تومان طرح عمرانی و ۸۳ طرح اقتصادی با اعتبار ۲۵۰ هزار و ۴۸۶ میلیارد تومان را شامل می شود.
از مجموع برنامه های این هفته، ۹۱۰ طرح عمرانی و اقتصادی با اعتبار ۲۵۵ هزار و ۷۲۰ میلیارد تومان افتتاح و عملیات اجرایی ۲۴۹ طرح با اعتبار ۱۴ هزار و ۲۴۱ میلیارد تومان آغاز می شود.

شناسه خبر : 10564
تاریخ : 1402/6/4 00:14:19
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/5hNTBY
نویسنده خبر :
X

🔶رقیه قدیمی نوران 
🔹روزنامه نگار 
🔹دانشجوی مهندسی  فنی شهرسازی دانشگاه علمی کاربردی استان بوشهر 
🔹دبیرکمیته بانوان انجمن خبرنگاران وروزنامه نگاران استان بوشهر

 
 
برچسب ها #نمایشگاه #دستاوردهای #دولت #نشریه دریاکنار

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.