آخرین اخبار
نمایندگی ثبت اسناد و املاک شهر آبپخش افتتاح شد
نمایندگی ثبت اسناد و املاک شهر آبپخش با توجه به دستور رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور راه اندازی شد.

نمایندگی ثبت اسناد و املاک شهر آبپخش با حضور فرماندار دشتستان، نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، مدیر کل و معاونین ثبت اسناد و املاک استان و مسؤولان شهرستان راه اندازی شد.

محمد رضا بزرگمهر مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان بوشهر اظهار کرد: نمایندگی ثبت اسناد و املاک شهر آبپخش در پی سفر رئیس قوه قضاییه به استان بوشهر و دیدار مردم این شهر با رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور و درخواست‌های مردمی برای تاسیس نمایندگی در این شهر انجام پذیرفته است.

وی افزود: با توجه به دستور رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور برای راه اندازی نمایندگی در این شهر ظرف مدت ۱۵ روز این نمایندگی راه اندازی شد.

بزرگمهر با اشاره به اینکه برای تحقق شعار سال در کنار دولت هستیم تا بتوانیم شعار سال را محقق کنیم ادامه داد: رئیس قوه قضاییه بار‌ها خدمت رسانی به موقع را تاکید کرده و افتتاح نمایندگی در شهر آبپخش نیز در این راستا بوده و خدمت صادقانه و سریع به مردم در اولویت است.

مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان بوشهر بیان کرد: با هدف دسترسی سریع به خدمات ثبتی و ارائه خدمات به موقع و موثر به مراجعان شهر آبپخش این نمایندگی راه اندازی شد.

وی ادامه داد: با تلاش همکاران ثبت اسناد و املاک استان و پیگیری فرمانداری، شورای اسلامی شهر و همکاری مسؤولان شهرستان شهروندان از این پس برای امور ثبتی می‌توانند به این نمایندگی مراجعه کنند.

بزرگمهر در خصوص ارائه خدمات در این نمایندگی، بیان کرد: استقبال شهروندان از خدمات این نمایندگی از جمله، صدور اسناد کشاورزی و مسکونی، تبدیل اسناد دفترچه‌ای به تک برگ در تخصیص نیروی انسانی و امکانات به این نمایندگی بسیار موثر خواهد بود.

مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان بوشهر با اشاره به اینکه آبخش یکی از بزرگترین نخلستان‌های جنوب کشور است افزود: جلساتی که با فرمانداران، بخشداران و دهیاران استان در خصوص ترغیب مردم و بخصوص کشاورزان برای اخذ سند حدنگاری اراضی کشاورزی، افزود انتظار می‌رود با حمایت همه مسؤولان در ماه‌های آتی شاهد آمار خوبی در این زمینه باشیم.

شناسه خبر : 13884
تاریخ : 1402/11/23 06:45:10
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/Bff6LR
نویسنده خبر :
X

🔶سعاد نصاری
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 گوینده 
🔹 مدیر امور تدوین و صدا

🔹 مدیر امور اداری مالی تعاونی مسکن مهر (شماره 2 استان بوشهر)
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
برچسب ها #ثبت اسناد و املاک #نمایندگی #افتتاح #شهر آبپخش #دریاکنار

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.