گلچینی از فرهیختگان عرصه اطلاع رسانی بوده که در توسعه آگاهی عمومی ایفای نقش می نمایند
اخبار فوری
آخرین اخبار
نوای گلنگ پلاتوی کرج نواخته شد.
خزانه دار شورای اسلامی شهر کرج از احداث دو پلاتوی نمایش در این شهر با تخصیص پنج میلیارد تومان اعتبار خبر داد.

علی ذبیحی از احداث دو پلاتوی نمایش در این شهر با تخصیص پنج میلیارد تومان اعتبار خبر داد و گفت: یکی از این پلاتو‌ها با ظرفیت ۷۰ نفر در پارک خانواده جانمایی شده و دیگری نیز در حال جانمایی است.

او می گوید: در دوره ششم شورای اسلامی شهر کرج، بودجه فرهنگی شهر از ۲۰ به ۴۰ میلیارد تومان و در مباحث عمرانی تا ۶۰ میلیارد تومان افزایش یافت و در تباصر بودجه نیز، احداث پلاتوی ویژه نمایش پیش بینی شده است که این اقدامات نشان دهنده دغدغه و تلاش اعضای شورای شهر کرج در زمینه امور فرهنگی و هنری است.

عضو شورای اسلامی شهر کرج گفت: پیگیری‌های لازم انجام شده تا در روز افتتاحیه جشنواره تئاتر استانی، کلنگ احداث اولین پلاتوی تخصصی تئاتر شهر کرج بر زمین زده شود، تلاش ما بر آن است که تا پایان سال جاری و نهایتا پایان بهار ۱۴۰۲، دو پلاتوی این شهر را به بهره برداری برسانیم.

او به پیش بینی اعتبار ۲۰۰ میلیارد ریالی احداث تئاتر شهر اشاره کرد و افزود: با توجه به افزایش نرخ تورم تکمیل این طرح به اعتبار بیشتری نیاز دارد که در این راستا باید از بخش خصوصی نیز کمک گرفت.

شناسه خبر : 4155
تاریخ : 1401/8/29 19:49:37
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/85VOie
نویسنده خبر :
X

🔶 شبنم میرزایی وند

🔹 مترجم | نویسنده | خبرنگار
🔹 دکتری تخصصی روانشناسی
 
🔹 مدرس دانشگاه
🔹 عضو انجمن روانشناسی آمریکا
🔹 عضو انجمن هیپنوتراپی آمریکا
🔹 عضو رسمی باشگاه پژوهشگران جوان
 
🔹 مدیر مسئول نشریه ژاله هنر
🔹 مدیر دفتر نمایندگی نشریه دریاکنار و نگین جم در استان البرز
🔹رئیس انجمن ادبی شبنم صبح
 
🔹 مدیر مسئول موسسه دیبای هنر

 

برچسب ها #پلاتو #نمایش #سالن نمایش #احداث

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.