آخرین اخبار
نگاهی به آخرین تحولات درگیری داخلی سودان
صدای انفجارهای سنگین در جنوب شرق خارطوم به گوش می رسد. نیروی هوایی مراکز تجمع نیروهای پشتیبانی سریع در اطراف مقر مرکزی نیروهای ذخیره پلیس سودان در جنوب خارطوم را بمباران کرد

دو جنگنده سوخو ۲۴ در سودان منهدم شدند 

 

 

 

به گزارش دریاکنار: امروز جنگنده‌های نیروی هوایی ارتش سودان مواضع نیروهای پشتیبانی سریع این کشور در جنوب ام‌درمان و غرب خارطوم، پایتخت سودان را بمباران کردند و در مقابل نیروهای پشتیبانی سریع نیز با استفاده از گلوله‌های ضد هوایی، جنگنده‌های ارتش سودان را هدف قرار دادند.

 

صدای انفجارهای سنگین در جنوب شرق خارطوم نیز به گوش رسیده است و جنگنده‌های ارتش سودان و توپخانه ارتش، مواضع نیروهای پشتیبانی سریع در حلفایا واقع در شمال خارطوم بحری را هدف قرار دادند.

 

همچنین ارتش سودان، مراکز تجمع نیروهای پشتیبانی سریع در اطراف مقر مرکزی نیروهای ذخیره پلیس سودان در جنوب خارطوم را بمباران کرد.

 

این در حالی است که الجزیره از تصرف مقر مرکزی نیروهای ذخیره پلیس سودان در خارطوم خبر داده است.

 

روسیا الیوم نیز با انتشار بیانیه نیروهای پشتیبانی سریع از سرنگونی دو جنگنده سوخو ۲۴ و میگ نیروی هوایی ارتش سودان خبر داد.

 

نیروهای پشتیبانی سریع در این بیانیه اعلام کردند که برای سومین بار در کمتر از سه روز موفق به سرنگونی جنگنده‌های ارتش سودان شده‌اند

 

 

 

 

شناسه خبر : 9159
تاریخ : 1402/4/7 13:31:01
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/wIrJin
نویسنده خبر :
X

🔶مهدی بیرانوند 
🔹متخلص به روژمان 
🔹نویسنده و روزنامه‌نگار لرستانی 
🔹بعنوان سرپرست نویسندگان و شاعران خانه ناشران ایران (حوزه مشق) و گروه کشف استعداد برتر ایران از سوی دکتر فردین احمدی انتخاب شد.

برچسب ها #درگیری های سودان #آخرین تحولات جنگ داخلی سودان #دریاکنار

اخبار مرتبط

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.