آخرین اخبار
هدفگذاری برای اعزام ۱۰۰ هزار نفر از بوشهر به مراسم پیاده‌روی اربعین حسینی
استاندار بوشهر با بیان اینکه "مردم استان بوشهر عاشق اهل بیت(ع) و ائمه اطهار (ع) هستند"، از هدفگذاری اعزام ۱۰۰ هزار نفر از استان بوشهر به مراسم پیاده‌روی اربعین حسینی خبر داد.

احمد محمدی زاده در نشست ستاد اربعین استان بوشهر اظهار داشت: مردم استان بوشهر بویژه در مراسمات سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) همواره حضوری باشکوه داشته و دارند و در برنامه اربعین نیز شاهد حضور باشکوه مردم خواهیم بود.

وی با بیان اینکه پیاده‌روی اربعین بزرگترین رویداد فرهنگی جهان اسلام و عالم بشریت است افزود: امسال ان‌شاءالله مراسم اربعین، باشکوه‌تر از سنوات قبل با یک اقدام گروهی با هماهنگی ستاد عتبات عالیات انجام می‌شود.

استاندار بوشهر ابراز داشت: در حوزه‌های حمل و نقل و تغذیه و بهداشت و درمان و اسکان و ...، پیش‌بینی لازم انجام شده است.

محمدی‌زاده تصریح کرد: مردم استان بوشهر، از هم‌اکنون اقدامات لازم برای دریافت گذرنامه را انجام دهند تا در روزهای آخر به شلوغی برخورد نکنند.

وی افزود: ستاد عتبات عالیات در راستای ساماندهی برنامه‌های اربعین اهتمام جدی دارد و امیدوارم به اهداف مورد نظر برسیم.

استاندار بوشهر خاطر نشان کرد: امسال پیش‌بینی اعزام ۱۰۰ هزار نفر از استان بوشهر به مراسم اربعین را داریم و به فضل خدا با پشتیبانی لازم و تامین اعتبارات مورد نیاز، با کیفیت مطلوب انجام شود.

وی اضافه کرد: در زمینه امنیت زائران و همچنین خدمات رسانی بهداشتی و درمانی نیز تمهیدات لازم اندیشیده شده و هلال احمر و دانشگاه علوم پزشکی نهایت توان خود را به کار می‌گیرند.

رئیس ستاد عتبات عالیات استان بوشهر نیز بیان کرد: سال گذشته، ۹۵ موکب داشتیم که خدمات‌رسانی را در حوزه درون‌استانی، مرز شلمچه، نجف، مسیر نجف به کربلا و در شهر کربلا انجام دادند و امسال تعداد موکب‌ها حدود ۲۰ درصد افزایش یافته است.

عبدالرضا مطاف افزود: سال گذشته، ۵ وعده پذیرایی داشتیم که در موکب‌های درون استانی، مرز شلمچه، شهر نجف اشرف، مسیر نجف به کربلا و شهر کربلا، آمار ۴۷۱ هزار پرس غذایی را ثبت کردیم.

وی اضافه کرد: در بحث اسکان نیز بیش از ۵۸ هزار نفر از مردم و زائران عزیز را اسکان دادیم.

رئیس ستاد عتبات عالیات استان بوشهر خاطر نشان کرد: امسال با توجه به افزایش موکب‌ها، حدود ۲۰ درصد از نظر آماری رشد خواهیم داشت، به گونه‌ای که پیش‌بینی شده به ۵۵۰ هزار پرس غذایی و ۶۵ هزار نفر اسکان برسیم.

شناسه خبر : 8781
تاریخ : 1402/3/22 14:15:08
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/oe445Z
نویسنده خبر :
X

🔶سهیلا سلطانی
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 کارشناسی ارشد مدیریت دولتی  دانشگاه هرمزگان
🔹 لیسانس اقتصاد دانشگاه خلیج فارس
🔹 سردبیر  دریاکنار
🔹 کاندیدای ششمین دوره شورای شهر بوشهر
🔹 عضو صندوق هنر وزارت ارشاد
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
 
برچسب ها #بوشهر #اربعین #حسینی

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.