گلچینی از فرهیختگان عرصه اطلاع رسانی بوده که در توسعه آگاهی عمومی ایفای نقش می نمایند
اخبار فوری
آخرین اخبار
همزمان با ۱۷مهر ماه روز جهانی کودک 
مراسم جشن به مناسبت روز جهانی کودک در دبستان دخترانه غیر دولتی ایران دخت لامرد برگزار شد.

به گزارش خبرنگار دریا کنار در این مراسم که دانش آموزان پایه های مختلف شرکت داشتند برنامه های مفرح و شادی با هدف ایجاد نشاط و سرگرمی و توجه به نیازهای آنها اجرا شد.
دکتر رحیمی مدیر موسس دبستان دخترانه غیر دولتی ایران دخت لامرد در حاشیه روز جهانی کودک با گفتگو با این خبرگزاری اظهار داشت:
امروز در اینجا جمع شده‌ایم تا روز جهانی کودک را گرامی بداریم. روزی که فرصتی است تا به یاد بیاوریم که کودکان، آینده‌سازان فردای ما هستند. آن‌ها نه تنها نیاز به حمایت و عشق دارند، بلکه حق دارند در محیطی امن و شاد زندگی کنند.کودکان، با دنیای خلاقیت و خیال‌پردازی خود، می‌توانند ما را به سمت آینده‌ای روشن‌تر هدایت کنند. آن‌ها با هر سؤال و کنجکاوی، درخت دانش را آبیاری می‌کنند و با هر لبخند، دنیای ما را زیباتر می‌سازند.
وی در ادامه افزود:به یاد داشته باشیم که بسیاری از کودکان در گوشه و کنار جهان، از حقوق اولیه خود محروم هستند. آموزش، بهداشت، و امنیت، حقوقی هستند که هر کودک باید از آن‌ها برخوردار باشد. امروز، وظیفه ماست که صدای این کودکان باشیم و برای بهبود شرایط زندگی آن‌ها تلاش کنیم.
بیایید با هم عزم‌مان را جزم کنیم تا دنیایی بسازیم که در آن هر کودک بتواند رؤیاهایش را دنبال کند، بی‌هیچ مانع و محدودیتی. بیایید عشق و حمایت‌مان را نثار این موجودات پاک و معصوم کنیم و به آن‌ها کمک کنیم تا به بهترین نسخه از خود تبدیل شوند.
در پایان، یادآور می‌شوم که هر یک از ما می‌توانیم با کوچک‌ترین اقدامات، تغییرات بزرگی را در زندگی کودکان ایجاد کنیم. بیایید دست در دست هم، برای ساختن دنیایی بهتر برای کودکان تلاش کنیم.

 
شناسه خبر : 17758
تاریخ : 1403/7/19 05:48:20
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/HYrVGM
نویسنده خبر :
X

🔶سهیلا سلطانی
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 کارشناسی ارشد مدیریت دولتی  دانشگاه هرمزگان
🔹 لیسانس اقتصاد دانشگاه خلیج فارس
🔹 سردبیر  دریاکنار
🔹 کاندیدای ششمین دوره شورای شهر بوشهر
🔹 عضو صندوق هنر وزارت ارشاد
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
 
برچسب ها #روز جهانی کودک #جشن #دبستان #لامرد #دریا کنار

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.