گلچینی از فرهیختگان عرصه اطلاع رسانی بوده که در توسعه آگاهی عمومی ایفای نقش می نمایند
اخبار فوری
آخرین اخبار
واگذاری زمین به متقاضیان ساخت مسکن در شهرهای استان بوشهر آغاز شد
استاندار بوشهر با اشاره به اینکه در طرح ملی نهضت مسکن به متقاضیان در شهرهای کوچک زمین برای ساخت مسکن واگذار می‌شود گفت: تاکنون ۱۳۰ قطعه زمین به متقاضیان واجد شرایط استان بوشهر واگذار شده است.

 احمد محمدی‌زاده در جلسه شورای تأمین مسکن استان بوشهر یکی از سیاست‌های اصولی در نظام اسلامی را تقسیم منابع و امکانات به صورت عادلانه بین اقشار مختلف مردم دانست و اظهار داشت: به دستور رئیس جمهور آیت‌الله رئیسی اجرا عدالت در همه سطوح جامعه در دستور کار قرار دارد.

وی با بیان اینکه در گذشته زمین به حوزه‌های صنعتی، کشاورزی، پرورش آبزیان و تولیدی واگذار می‌شد افزود: با اجرا طرح نهضت ملی مسکن ضمن ساخت واحدهای مسکونی به صورت آپارتمانی، واگذاری زمین به صورت انفرادی به متقاضیان در دستور کار قرار گرفته است.

استاندار بوشهر از واگذاری زمین برای ساخت واحد مسکونی در قالب طرح ملی نهضت مسکن در شهرهای کوچک استان به متراژ 180 تا 200 متر مربع خبر داد و خاطر نشان کرد: در شهرهایی که زمین ملی برای واگذاری به اشخاص وجود داشته باشد با تغییر کاربری به مردم برای ساخت مسکن واگذار می‌شود.

محمدی‌زاده با اشاره به پرداخت تسهیلات بانکی برای ساخت واحدهای مسکونی در زمین‌های واگذار شده تصریح کرد: اکنون بیش از 130 قطعه زمین به متقاضیان در شهرهای مختلف استان بوشهر واگذار شده و امکان واگذاری تا 5 هزار قطعه زمین وجود دارد.

وی این حرکت اجتماعی بزرگ را در راستای توسعه عدالت دانست و افزود: سیاست‌های اصولی دولت سیزدهم در راستای اجرا و توسعه عدالت در جامعه است.

شناسه خبر : 2666
تاریخ : 1401/5/9 14:08:37
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/LYN05H
نویسنده خبر :
X

🔶سهیلا سلطانی
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 کارشناسی ارشد مدیریت دولتی  دانشگاه هرمزگان
🔹 لیسانس اقتصاد دانشگاه خلیج فارس
🔹 سردبیر  دریاکنار
🔹 کاندیدای ششمین دوره شورای شهر بوشهر
🔹 عضو صندوق هنر وزارت ارشاد
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
 
برچسب ها #واگذاری زمین #نهضت مسکن #استاندار بوشهر #احمد محمدی‌زاده

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.