گلچینی از فرهیختگان عرصه اطلاع رسانی بوده که در توسعه آگاهی عمومی ایفای نقش می نمایند
اخبار فوری
آخرین اخبار
ورزش دشتستان در بحران؛ بی‌توجهی مسئولان، آینده جوانان را تباه می‌کند!
فرهاد غلامی، فعال ورزشی دشتستان، با اشاره به مشکلات عدیده‌ی ساختاری و بودجه‌ای ورزش دشتستان، اظهار داشت: ورزش این شهرستان در شرایطی اسفناک به سر می‌برد و گویی هیچ کس دغدغه‌ی جوانان و آینده‌ی ورزش این دیار را ندارد از کمبود زیرساخت‌ها و سرانه‌ی ورزشی گرفته تا عدم رعایت اصول اولیه و استانداردها، همه و همه نشان از بی‌توجهی مسئولان به این حوزه دارد که باعث شده چشم امیدمان به دولت آینده باشد

غلامی گفت: متاسفانه، شاهد آن هستیم که بسیاری از هیئت‌های ورزشی حتی از داشتن یک خانه‌ی تخصصی محروم هستند و این در حالی است که سرانه‌ی ورزشی در دشتستان نه تنها افزایش نیافته، بلکه رو به کاهش نیز بوده است.

غلامی با لحنی گلایه آمیز عنوان کرد: عملکرد ضعیف اداره‌ی ورزش و جوانان دشتستان در این سال‌ها بر هیچ کس پوشیده نیست. علی‌رغم وجود نیروهای توانمند در این حوزه، شاهد هیچ اقدام و عملی در جهت رفع مشکلات و ارتقای سطح ورزش این شهرستان نبوده‌ایم.

این فعال ورزشی با اشاره به یأس و ناامیدی هیئت‌های ورزشی از مطالبه‌گری، بیان داشت: متاسفانه، بسیاری از هیئت‌ها به دلیل وابستگی مالی به اداره‌ی ورزش و جوانان، از بیان مشکلات و مطالبات خود واهمه دارند و مجبور به سکوت و چاپلوسی مسئولان هستند.

در بحث ورزش های همگانی به جایگاه خوبی رسیده ایم و به کمک شهرداری، بسیج و سایر نهادها برنامه هایی همچون همایش های پیاده روی و کوهنوردی های خانوادگی اثرات مطلوبی در این زمینه گذاشته است.

من به عنوان کسی که مسئولیت های مختلف در ورزش داشته ام با دیدگاههای جمع حاضر در ارتباط با مشکلات ورزش موافقم و اعتقاد دارم عملکرد اداره ورزش و جوانان دشتستان طی این مدت ضعیف بوده است.

مدیریت در ورزش دشتستان با این حجم از مشکلات به مفهوم آن است که اقدام و عمل دوستان در این حوزه انتظارات را بر آورده نکرد و در همین راستا باید اذعان کرد ما نیروهای خوبی هم در حوزه ورزش و هم در حوزه مدیریت شهرستان داریم که در صورت لزوم می توانند این بخش را بهتر سازماندهی و مدیریت کنند.

متاسفانه ورزش در استان و شهرستان ما به سمت سویی که خواسته و مطالبه جوانان است حرکت نمی کند .

 به مطالبه گری بخش اعظمی از هیات ها امیدی نیست زیرا که چشم مدیران این هیات ها به دستان آقای مدیر جهت دریافت مبلغی حتی کمتر از آنچیزی که حق شان است دوخته شده است که مجبورند از مدیر به هر شکلی تعریف و تمجید کنند و چشم ها را بر روی حقایق و مطابلات بحق خود ببندند .

غلامی در پایان صحبت‌های خود، ضمن درخواست توجه مسئولان استانی به زیرساخت‌های ورزش دشتستان، خاطرنشان کرد: ورزشکاران این شهرستان بارها افتخارات بزرگی را برای کشور به ارمغان آورده‌اند، اما متاسفانه شاهد آن هستیم که مسئولان به جای حمایت از این جوانان مستعد، به دنبال بازی‌های سیاسی و انتخاباتی خود هستند. این روند اسفناک باید هر چه سریع‌تر متوقف شود و شاهد تحولی در ورزش دشتستان باشیم، وگرنه آینده‌ی جوانان این دیار تباه خواهد شد.

شناسه خبر : 15925
تاریخ : 1403/4/11 14:47:45
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/8lkAPZ
نویسنده خبر :
X

🔶سهیلا سلطانی
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 کارشناسی ارشد مدیریت دولتی  دانشگاه هرمزگان
🔹 لیسانس اقتصاد دانشگاه خلیج فارس
🔹 سردبیر  دریاکنار
🔹 کاندیدای ششمین دوره شورای شهر بوشهر
🔹 عضو صندوق هنر وزارت ارشاد
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
 
برچسب ها #فرهاد غلامی #ورزش #دشتستان #دریاکنار

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.