گلچینی از فرهیختگان عرصه اطلاع رسانی بوده که در توسعه آگاهی عمومی ایفای نقش می نمایند
اخبار فوری
آخرین اخبار
البرز پذیرای خودروهای میهمان شد
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز از ورود یک میلیون و ۴۵۶ هزار وسیله نقلیه به استان و خروج یک میلیون و ۴۷ هزار وسیله نقلیه از استان در تعطیلات نیمه خرداد ماه خبر داد.

علی زندی فر اظهار کرد: از 11 تا 15 خرداد ماه یک میلیون و 456 هزار و 557  وسیله نقلیه به استان وارد و  یک میلیون و 474 هزار و 80  وسیله نقلیه از البرز خارج شده است.

وی افزود: در این بازه زمانی میزان ورود خودروها به استان نسبت به مدت مشابه سال قبل 28 درصد و خروج وسایل نقلیه  از استان 23 درصد  افزایش داشته است.

این مسئول همچنین به متوسط تردد ساعتی وسایل نقلیه در محورهای مواصلاتی استان اشاره کرد و گفت: در این ایام به طور متوسط در هر ساعت هزار و 464 وسیله نقلیه در محورهای مواصلاتی البرز تردد داشته اند که این آمار نسبت به مدت مشابه سال گذشته 20 درصد افزایش داشته است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان البرز سرعت متوسط خودروها در جاده های استان را در  این ایام 72 کیلومتر در ساعت اعلام کرد.

 

 

شناسه خبر : 2049
تاریخ : 1401/3/16 11:18:53
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/tmCbWn
نویسنده خبر :
X

🔶 شبنم میرزایی وند

🔹 مترجم | نویسنده | خبرنگار
🔹 دکتری تخصصی روانشناسی
 
🔹 مدرس دانشگاه
🔹 عضو انجمن روانشناسی آمریکا
🔹 عضو انجمن هیپنوتراپی آمریکا
🔹 عضو رسمی باشگاه پژوهشگران جوان
 
🔹 مدیر مسئول نشریه ژاله هنر
🔹 مدیر دفتر نمایندگی نشریه دریاکنار و نگین جم در استان البرز
🔹رئیس انجمن ادبی شبنم صبح
 
🔹 مدیر مسئول موسسه دیبای هنر

 

برچسب ها #تردد #تعطیلات #سفر #البرز #نشریه دریاکنار

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.