گلچینی از فرهیختگان عرصه اطلاع رسانی بوده که در توسعه آگاهی عمومی ایفای نقش می نمایند
اخبار فوری
آخرین اخبار
پدرو پاسکال به پروژه فیلم " گلادیاتور ۲ " پیوست
پدرو پاسکال ستاره سریال پرطرفدار «آخرین بازمانده از ما» در حال مذاکره نهایی برای پیوستن به فیلم دوم «گلادیاتور» به کارگردانی ریدلی اسکات است

پدرو پاسکال به پروژه فیلم " گلادیاتور ۲ " پیوست 

 

 

 

پدرو پاسکال ستاره سریال پرطرفدار «آخرین بازمانده از ما» در حال مذاکره نهایی برای پیوستن به فیلم دوم «گلادیاتور» به کارگردانی ریدلی اسکات است.

 

این فیلم که هنوز عنوان مشخصی ندارد توسط پارامونت ساخته می‌شود و پیشتر اعلام شده بود پل مسکال بازیگر نقش لوسیوس خواهد بود. بری کیوگان، کانی ینلسن و دنزل واشنگتن دیگر بازیگران فیلم هستند.

 

یک روز پیشتر اعلام شد جوزف کوین بازیگر «چیزهای عجیب» هم در حال مذاکره برای پیوستن به این فیلم است.

 

دنزل واشنگتن نیز نقش مهمی در دنباله فیلم دارد و برای اولین بار پس از «گانگستر آمریکایی» با اسکات همکاری می‌کند.

 

فیلم جدید دنباله فیلم پرفروش «گلادیاتور» در سال ۲۰۰۰ است که بیش از ۴۶۰ میلیون دلار در گیشه جهانی فروخت و ۱۲ نامزدی اسکار کسب کرد و ۵ جایزه از جمله بهترین فیلم را برد.

 

راسل کرو با بازی در نقش ماکسیموس ژنرال رومی که تبدیل به گلادیاتور شد، نه تنها اسکار بهترین بازیگر مرد را گرفت بلکه در صدر بازیگران هالیوود جای گرفت و مسیر حرفه‌ای‌اش تغییر کرد.

 

 

 

شناسه خبر : 7642
تاریخ : 1402/2/14 10:35:51
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/ol9FNY
نویسنده خبر :
X

🔶مهدی بیرانوند 
🔹متخلص به روژمان 
🔹نویسنده و روزنامه‌نگار لرستانی 
🔹بعنوان سرپرست نویسندگان و شاعران خانه ناشران ایران (حوزه مشق) و گروه کشف استعداد برتر ایران از سوی دکتر فردین احمدی انتخاب شد.

برچسب ها #فیلم گلادیاتور ۲ #پدرو پاسکال #ریدلی اسکات #هالیوود #دریاکنار

اخبار مرتبط

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.