گلچینی از فرهیختگان عرصه اطلاع رسانی بوده که در توسعه آگاهی عمومی ایفای نقش می نمایند
اخبار فوری
آخرین اخبار
معاون استاندار بوشهر:
پرداخت ۵۸۰ میلیارد تومان تسهیلات خرد قرض الحسنه
معاون استاندار بوشهر از پرداخت ۵۸۰ میلیارد تومان تسهیلات خرد قرض‌الحسنه از دی پارسال تاکنون در طرح‌های اشتغال‌زایی استان بوشهر خبر داد.

دکتر علی باستین در جلسه بررسی تسهیلات اشتغال‌زایی اظهار داشت: مهلت پرداخت این تسهیلات تا پایان خرداد امسال است.

وی افزود: بانک‌ها در پرداخت این تسهیلات نقش مهم و تاثیرگذاری دارند و در این راستا برخی بانک‌ها در مقایسه با سایر بانک‌ها با بیشترین پرداختی از سهم ابلاغی نقش مهمی در تحقق برنامه‌های اشتغال در استان داشته اند و با برنامه ریزی و تعهدی که سایر بانک‌ها در پرداخت تسهیلات داده اند امیدواریم حداکثر جذب این منابع را تا پایان خرداد ماه داشته باشیم. 

باستین از تمام نهاد‌ها درخواست کرد ضمن پیگیری و رصد مداوم پرونده‌های ارسال شده به بانک‌ها، در پرداخت تسهیلات طرح‌های اشتغال‌زایی معرفی شده به شعبات بانک‌ها تسریع لازم را بعمل آورند.

وی ضمن تشکر از تمامی بانک‌ها در همکاری همه جانبه در پرداخت این تسهیلات تاکید کرد: ۳۱ خرداد آخرین مهلت در پرداخت تسهیلات جز ۳ تبصره ۱۸ قانون بودجه تعیین شده که لازم است بانک‌های عامل در زمان باقیمانده همکاری تمام وقت با متقاضیان داشته باشند تا جذب حداکثری این تسهیلات رقم بخورد.

شناسه خبر : 15462
تاریخ : 1403/3/4 08:23:04
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/4KQaPt
نویسنده خبر :
X

🔶سهیلا سلطانی
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 کارشناسی ارشد مدیریت دولتی  دانشگاه هرمزگان
🔹 لیسانس اقتصاد دانشگاه خلیج فارس
🔹 سردبیر  دریاکنار
🔹 کاندیدای ششمین دوره شورای شهر بوشهر
🔹 عضو صندوق هنر وزارت ارشاد
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
 
برچسب ها #دکتر باستین #معاون استاندار #قرض‌الحسنه

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.