آخرین اخبار
پویش نوروزی «چشم به راهیم» در استان بوشهر آغاز شد
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر گفت: اجرای پویش ملی «چشم به راهیم» در راستای ارتقای ایمنی و نقش تاثیرگذار همراهان سفر در کاهش تصادفات جاده ‎ای و با هدف فرهنگ‌سازی رانندگی صحیح در استان آغاز شد.

به‌گزارش دریاکنار، عبدالکریم اخترشناس افزود: این پویش در ورودی شهر‌های پرمسافر استان و با محوریت بزرگراه خلیج فارس (کیلومتر ۱۵ محور برازجان به بوشهر) با برنامه‌های متنوع فرهنگی و آموزشی اجرا می‌‎شود.

وی با بیان این‌که پویش «چشم به راهیم» اقدامی ملی برای ایمنی سفر و کاهش آمار تصادفات و فوتی‌های سوانح جاده‌ای است، اظهار کرد: در این پویش برنامه‌‎های متنوع و شادی برای خانواده‌ها با هدف کاهش خستگی راننده و تحقق شعار «۲ ساعت رانندگی یک ربع استراحت» اجرا می‌شود.

وی تصریح کرد: نیرو‌های راهداری و حمل و نقل جاده‎ای در نوروز نه تنها تعطیلی ندارند، بلکه کار آن‌ها برای خدمات بهینه به مسافران و تامین ایمنی سفر بیشتر می‌‎شود.

مسئول روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای بوشهر نیز گفت: پویش «چشم به راهیم» از ۲۷ اسفند آغاز شده و تا ۱۳ فروردین دارد و اجرای برنامه‌های این پویش از ساعت ۱۷ تا ۲۲ است.

مجتبی احمدی با بیان این‌که این پویش فرهنگی و آموزشی برای سومین سال متوالی از سوی این اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان بوشهر در ایام نوروز برگزار می‎شود، افزود: پویش «چشم به راهیم» در ورودی شهر‌های استان با محوریت مجتمع خدمات رفاهی بین راهی «نورافکن» در مسیر برازجان به بوشهر فعال است.

وی عنوان کرد: نمایش‌های مفرح، آموزش رانندگی صحیح، ایستگاه نقاشی، برپایی نماز جماعت و بیان احکام شرعی، اجرای موسیقی محلی و پذیرایی افطاری ساده از جمله برنامه‌های این پویش است.

احمدی ابراز امیدواری کرد با اجرای پویش «چشم به راهیم» در محور‌های استان شاهد کمترین حادثه در ایام نوروز باشیم و سفر ایمنی برای مسافران رقم بخورد.

 

منبع:  خبرگزاری صداوسیما مرکز بوشهر

شناسه خبر : 14597
تاریخ : 1402/12/28 09:30:22
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/0XoE8W
نویسنده خبر :
X

🔶سعاد نصاری
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 گوینده 
🔹 مدیر امور تدوین و صدا

🔹 مدیر امور اداری مالی تعاونی مسکن مهر (شماره 2 استان بوشهر)
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
برچسب ها #پویش نوروزی #چشم به راهیم #راهداری #حمل و نقل جاده‌ای #ارتقای ایمنی #کاهش تصادفات جاده ‎ای #فرهنگ‌سازی رانندگی #استان بوشهر #دریاکنار

اخبار مرتبط

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.