آخرین اخبار
پژمان جمشیدی: رونالدو نه، از مانه و تالیسکا می‌ترسم
پژمان جمشیدی ستاره این روزهای سینما از شرایط بازی پرسپولیس و النصر گفت.

به گزارش دریاکنار و نقل از قدس آنلاین پژمان جمشیدی بازیکن سابق پرسپولیس و تیم ملی که این روزها در سینما فعالیت می کند، شب گذشته در اردو پرسپولیس حاضر شد و با بازیکنان و کادرفنی این تیم دیدار کرد. جمشیدی برای روحیه دادن به بازیکنان پرسپولیس پیش از دیدار مهم مقابل النصر در هتل محل سکونت سرخپوشان حاضر شد و در گفتگویی گفت: آقای درویش به من لطف دارند و بارها از من خواستند که در اردو و زمان بازی ها کنار تیم باشم و به دلیل مشغله کاری کمتر توانستم اطاعت امر کنم ولی امشب آمدم تا به عنوان یک عضو کوچک باشگاه به بازیکنان به خاطر ساختن سالهای پرافتخار خسته نباشید بگویم.

جمشیدی درباره اتفاقات مراسم استقبال از رونالدو و تیم النصر گفت: مردم در همه جای دنیا ستاره ها و سلبریتی ها را دوست دارند و این اتفاقات اجتناب ناپذیر نیست اما می توانست این استقبال شکیلتر انجام بشود ولی خب هیجان جوانان را به سختی می توان کنترل کرد. ولی من در بازی بیشتر از اینکه از رونالدو بترسم، از مانه و تالیسکا بیشتر می ترسم اما برد و موفقیت پرسپولیس دور از ذهن نیست. بازیکنان پرسپولیس در 6-7 سال اخیر قهرمان ایران بودند و ترکیب تیم به یک ثبات رسیده و به نظرم پرسپولیس یکی از بهترین تیم های آسیا است قدرتش را نشان داده.

 

🌊 دریاکنار از نشریات با سابقه استان بوشهر 
📲ارسال مطلب
سایت واتساپ | سروش | تلگرام | لینکدین  | ایتا بله اینستاگرام روبیکا |

شناسه خبر : 11135
تاریخ : 1402/6/28 08:18:35
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/VkjQ1v
نویسنده خبر :
X

🔶زینب عوض پور
🔹 خبرنگار
🔹 دانشجو مهندسی کامپیوتر

 
برچسب ها #پژمان جمشیدی #رسپولیس و النصر #رونالدو #دریاکنار

اخبار مرتبط

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.